onsdag 8 oktober 2014

Vinn Marschallhållare! Utlottning av en Marschallhållare Rosett från Rosverkstan

   Till alla läsare av min blogg vill jag lotta ut en   Marschallhållare Rosett!

marschallhållare krona, marschallhållare rosett, snygga marschallhållare, marschallhållare smide, eldkorg
 
En marschallhållare Rosett lottas ut 13/11- 2014.
Värde 650 kr.
 
Marschallhållaren tillverkar jag för hand  v  järn och plåt. En lokal smed hjälper mig att svetsa. Marschallhållaren är 160 cm hög och ett vackert smycke för trädgården under hela året.
Marschallhållaren kan användas både med och utan krona.
Läs mer om marschallhållaren i webshopen !
 
 
 

marschallhållare rosett, snygga marschallhållare, marschallhållare marschallhållare, eldkorg, marschallhållare rosverkstan













Så här gör du för att vara med!
1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. anna@rosverkstan.se

2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med den första av bilderna detta inlägg. Skriv vid bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 13 november!


3 lotter- Bli följare av min blogg! Ni som redan är följare får givetvis 3 lotter. Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista.

Lycka till!/ Anna
                                                            
 

32 kommentarer:

  1. Ohh den var vacker naturligtvis vill jag vara med 3 lotter då.
    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så himla himla himla fin! Jag tävlar med en lott tack :) Jag har tyvärr ingen blogg.
    Vänliga hälsningar, Anna (annagrevillius@gmail.com)

    SvaraRadera
  3. Jättefin marschallhållare! Den skulle passa bra ihop med mitt hjärta... ;-) Jag följer sedan tidigare och länkar förstås. Så det blir 3 lotter! Jag har förresten alltid en länk till din blogg. Extralott kanske....? ;-) Nu håller jag tummarna ända till dragningen!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Åh, jag älskar din rosett!! Att det är en krona på är bara ett plus. Provar gärna chansen att vinna den:) Länkar och är följare sen tidigare. Tre lotter tack.
    Ha en bra dag!
    Hälsningar Merja

    SvaraRadera
  5. Vilken chans! Jag är med och hoppas på vinst, en lott!

    SvaraRadera
  6. Hoppas då jag länge spanat på dina konstverk!! Med vänlig hälsning, Helene Marrinsson följer dig här och på IG!!

    SvaraRadera
  7. Den skulle passa perfekt i min trädgård, törnrosaträdgården, där jag låter klängande rosor växa upp längst hela tomtgränsen. Letar efter detaljer som ska passa in och hamnade på din sida med rosentorn med prinsesskrona. Passar perfekt för mig och min trädgård. Är gärna med i utlottningen, ännu så länge har jag ingen blogg, dock, så blir en lott. Hälsningar, Anna

    SvaraRadera
  8. Du kan ana att denna skulle göra sig fint i min trädgård jäms med Rosenstödet jag så tursamt vann förleden tid. Jag följer din Blogg och får ditt nyhetsbrev .Har ej ngn egen blogg "ännu " hur var det med antalet lotter ?? blev det 3 st?
    Jag är mer än gärna med i utlottningen . Oktiber Hälsningar - helene.p

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Tack för att du kommenterade på min blogg, jag var ju alltid här inne tidigare men ett datorhaveri gjorde att alla kontakter kom bort.
    Nu är jag med igen, kommenterar, följer och länkar!
    Jättefina saker gör du!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Tack för hälsningen! Jag är redan med i utlottningen... Men jag kan gärna ta flera lotter. ;-)

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  11. Den vill jag ha......:) Såååå vackert,gillar det där rostiga.Hoppas på tur.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  12. Hej Anna!
    Så vacker marchallhållare, som ett konstverk! Jag vill vara med i utlottningen och
    vill ha tre lotter - jag länkar med bild och är följare på min andra blogg, men lägger till dej i Lisas Hus också!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  13. Den är SÅ vacker!Jag vill vara med i utlottningen med 3 lotter!

    SvaraRadera
  14. Så fin. Jag vill vara med i in utlottning. Jag tar två lotter.

    SvaraRadera
  15. Har ingen blogg, så det blir en ynka lott:)
    Men så fin att sätta på sidan av en liten gran vi satt hos grannen,
    han är snart 80 år, och är våran "Roffsing", även för våra barn och barnbarn:) Han heter Rolf, men vi säjer Roffsingen:) Han har själv inga barn.
    Kram från Tina...warnqvisttina@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. http://lillavillavita.blogspot.tw/2014/10/lite-mandagstrott.html?showComment=1413858393335#c7700961853787580263

    SvaraRadera
  17. The page sounds good!
    I like it very much!
    ______________________
    If you want to Buy FIFA 15 Coins
    Place open http://www.fifa15online.co.uk/

    SvaraRadera
  18. Klart att man vill vara med på en lott! Jättefina trädgårdsprydnader!

    SvaraRadera
  19. Helena i Uppsala
    En lott till mig, Jag hur ju en altan!

    SvaraRadera
  20. Hej Anna
    3 lotter till mig, trodde jag följde din blogg redan långt tidigare...men gör det nu :D
    / Kram Lena

    SvaraRadera
  21. Såklart jag vill pröva lyckan på en av dina fina marchallhållare! En lott till mig.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  22. Vilken himla tur att jag hittade hit och hinner vara med om denna underbara rostiga utlottning ! - Jag blir följare av din blogg och länkar från min.
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  23. 2 lotter till, till mig. Har länkat din tävling på min blogg/ Kram kram Lena
    lenao.blogg.se

    SvaraRadera
  24. Den är underbar, som allt du gör 😄 Har tyvärr inte blogg men delar där jag kan ❤️

    SvaraRadera
  25. Vacker marschallhållare, vill gärna vara med tar en lott.
    Birgitta

    SvaraRadera
  26. Vil gjerne prøve lykken, med 3 lodd.
    syns disse er så fine.

    Klem,

    SvaraRadera
  27. Åh denna vill man ju verkligen ha! Följer dig gör jag redan och bild/länk ligger på min blogg och nu så har jag kommenterat ;) Håller tummar och tår nu. Ha det bäst!

    SvaraRadera
  28. Glömde skriva att det är tre lotter som jag vill ha :)

    SvaraRadera
  29. Hejhej!!! Hoppas verkligen på tur denna gång! Följer blogg och på IG!! Skulle vara pricken över i hemma hos oss!! Med vänlig hälsning, Helene Martinsson

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Hoppas verkligen på lyckan att vinna. Följer dig på IG och nu även din blogg. Njuter verkligen av dina vackra alster.

    Hälsar
    Caroline (Lillanc på IG)
    Örebro

    SvaraRadera
  31. Älskar allt det vackra som du tillverkar :-) Hoppas på tur o deltar m 3 lotter tack. Kram Hanna H

    SvaraRadera