måndag 17 mars 2014

Utlottning av ett Blomstöd Hjärta från Rosverkstan!

Till alla läsare av min blogg vill jag lotta ut ett Blomstöd Hjärta!  Läs om Blomstöd Hjärta i vår nya webshop: 


    


 
Jag designar och tillverkar blomstödet för hand som är 160 cm högt.
 Det passar bra att ha i såväl kruka som rabatt!
/ Anna




Så här gör du för att vara med!
1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. anna@rosverkstan.se

2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med någon av bilderna i detta inlägg. Skriv vid bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 30 april!


3 lotter- Bli följare av min blogg! Ni som redan är följare får givetvis 3 lotter. Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista eller gillar min sida på facebook.

Lycka till!

34 kommentarer:

  1. Jag som bara älskar dina saker det måste jag ju bara vara med på 3 lotter
    Ha det gott i veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Hej! vill gärna vara med och kniper tre lotter tack <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Tre lotter till mig! Önskar att jag vinner ert hjärta :)

    SvaraRadera
  4. Underbart blomstöd! Deltar med tre lotter. Mvh.annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hei, nydelige hjerter,
    Blir så gjerne med, å prøver lykken med 3 lodd.

    Ha ein fin vår.

    Klem,

    SvaraRadera
  6. Jag skulle så gärna vilja ha ett till blomstödshjärta! :-) Jag har redan ett sånt här hjärta som jag har köpt av dig, men jag vet ett ställe till där det skulle passa... Jag länkar och följer sedan länge. Dessutom har jag en stående bildlänk från min blogg, så det blir 3 lotter (minst, eller kanske 4...) ;-) Nu håller jag tummarna inför dragningen!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  7. Tack alla ni som vill vara med!

    SvaraRadera
  8. Jag älskar din Rosverkstad <3
    Är med & tävlar med 3 lotter

    SvaraRadera
  9. Skulle jättegärna vilja vinna såklart! Gillar och delar på FB!!!
    Hoppas på tur gör Ingrid Gerdin

    SvaraRadera
  10. http://lenao.blogg.se/2014/march/tavling-hos-rosverkstan-tom-30-april.html
    Glömde länken till min blogg

    SvaraRadera
  11. Alldeles underbar så ja ä absolut mä<3
    1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg -CHECK!
    2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med någon av bilderna i detta inlägg. -CHECK!
    3 lotter- -CHECK!

    SvaraRadera
  12. Oj, oj, en sådan skulle passa så himla bra här hemma hos mig, på rosornas ö ;)
    Följare är jag redan, det var därför jag hittade hit ;) så det blir tre lotter, tack!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  13. Jättefint blomstöd som skulle passa så bra hemma hos mig :-)
    Jag gillar på fb och kommenterar samt håller tummarna.
    /Katarina jonsson

    SvaraRadera
  14. Skulle gärna vilja ha ett blomstöd från dig,de är så fina.
    Gillar delar på FB Eva Flood
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med och tävlar. Har tyvärr ingen blogg men gillar och delar på FB och följer naturligtvis din blogg.
    Dina saker för mina blommor/växter är en såå fin kombination!
    gnilla@bredband.net
    Mvh
    Gunilla

    SvaraRadera
  16. Det var något av der finaste jag sett och vill mer än gärna vara med och tyvärr bara en lott idag (för min dator vill inte som jag)
    Ha en fin kväll
    Hanna

    SvaraRadera
  17. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med! Har ett likadant hjärtstöd köpt för nåt år sen, så fint bredvid en ros. Men ett till skulle verkligen vara bingo!
    Hälsn Lena
    lenaoingvar@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej. Ett sånt skulle jag vill vinna. Du har en härlig blogg. Hälsningar birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Skulle förgylla min trädgård alla dagar i veckan året om. Gillat och delar på fb och hoppas på tur!! ulrika_klang@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Är gärna med på din utlottning igen. Är väldigt förtjust i alla dina saker du tillverkar! Tre lotter och jag håller tummen:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  22. Helena i Uppsala
    Vilken bra idé!
    Jag har en klematis på altanen och bostadsrättsföreningen har rivigt bort stödet jag hade på den lilla jordplätten. Förra våren försökte jag knyta ihop tre vidjor till ett stöd, en trefot, men de var för korta. Ditt blomstöd skulle vara lösningen.

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vara med på din fina utlottning med 3 st lotter! Ha en fin dag! Kram Nina

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med och tar två lotter.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  25. tack för att du ger oss möjlighet att vara med.. 3 st lotter och jag hoppas att jag kan få vinna, denna fina till min trädgård. Ett rostorn i rost finns redan, men jag blir aldrig nöjd , rost är så snyggt i trädgård.
    Lagt in tävling på min blogg.
    Nu håller jag en tumme !!

    SvaraRadera
  26. Så klart att man vill prova lyckan när det finns en liten chans till ett sådant vackert blomstöd. Håller tummarna :-)

    Vårkram / Therése

    SvaraRadera
  27. Jag vill väldigt gärna vara med i din fina utlottning med 3 lotter. Önskar dig en fin vår och en härlig sommar! Mvh johanna Hansson

    SvaraRadera
  28. Hej, vill delta i din tävling med 3 lotter! Skulle jag ha turen att vinna så ska min underbara mamma få det vackra blomstödet! Lovisa

    SvaraRadera
  29. Hej! Jag vill gärna ha ett fint blomstöd till min nya vän Alchymist;)
    3 lotter tack!

    SvaraRadera
  30. Hej! Är gärna med i din tävling :-) mvh elvira

    SvaraRadera
  31. Är gärna med i din tävling med dessa vackra blomsterstöd! Deltar med 1 lott Med vänlig hälsning Anki
    kontakta.anki@live.se

    SvaraRadera
  32. Hittade till din fina blogg idag när jag sökte efter inspiration till min trädgård!
    Helt underbara konstverk du tillverkar! Jag är gärna med i utlottningen!
    Hit kommer jag garanterat fler gånger!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  33. Hej Anna! Jag vill jättegärna vara med i din tävling! :) Jag kommenterar, följer och har delat på min blogg = 3 lotter samt att du ligger på min blogglista sedan länge :D

    Nu håller jag tummarna!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  34. Anette Lidskog27 april 2014 13:15

    Kul, med tävling! Vill ju självklart vara med. Jag kommenterar, följer och och har delat = 3 lotter :)
    Hoppas på vinst!

    //Anette Lidskog

    SvaraRadera