måndag 25 februari 2013

Vinnaren av en designad stor Prinsesskrona...

..... blev  Villa Smedsbo!       
                   
Stor grattiskram till Maria och tack alla ni andra 
som var med i min utlottning! Maila mig din adress så kommer kronan med posten anna@rosverkstan.se

 Så roligt att så många ville vara med. 
 
 
Idag har vårsolen för första gången
 i år lyst på oss här i Fagersta.
Så härligt att höra droppandet från taket och fåglarna sjunga.
Önskar er alla en skön vår och hoppas ni har
 vägarna förbi min trädgård i sommar!
 
Kram
 

PS. Ett helt  nytt rostorn står i källaren och kommer att finnas för försäljning sommaren 2013. DS
 

 

 

 



 

 



 

10 kommentarer:

  1. Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin utlottning! Härligt nu när vårsolen börjar värma!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren och tackar för att du hade den fina utlottningen..
    Vårsolen skall visst visa sig här nere nu i veckan med, och jag skall njuta =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!
    Och tack för en fin utlottning:)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren!
    Tack för en fin tävling! Önskar dig en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Grattis till Maria!
    Tack för en fin utlottning.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning
    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Nämen guuud så kul hon kommer bli överlycklig!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  8. Villa Smedsbo1 mars 2013 11:48

    Tack så mycket för vinsten och alla gratulationer!

    Jag är verkligen överlycklig ♥

    Aldrig har jag vunnit något så fint.

    Ska bli så roligt att besöka din fina trädgård i sommar igen, få lite tips och ideér och se alla fina rostiga saker. Älskar verkligen det!

    Kram Maria.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteroligt att du blev så glad! Tack alla ni som var med och tävlade. Ni är alla så välkomna att besöka min trädgård i sommar!
      Kram Anna

      Radera
  9. Åh så härliga bilder! KRAM Petra

    SvaraRadera