torsdag 7 februari 2013

Varje hjärta blir unikt!

 
 Blomstöd Hjärta 160 cm från Rosverkstan!


 Designen är romantisk och varje hjärta bli unikt då jag aldrig använder mallar. Materialen jag använder är plåt och armeringsstål. Plåten rostar jag själv och en smed i Fagersta hjälper mig med svetsningen.


Här har jag blomstöd Hjärta som växtstöd åt mina Queen
Elisabeth. Men allra finast tycker jag nog  hjärtat är att ha i en stor urna ! Så här välkomnande utanför min ytterdörr med en enkel murgröna.
 
 
 
 
 
 Tillverkning i källaren 2012. Just nu 20% rabatt på mina blomstöd i webbutiken.Gäller en begränsad upplaga. tom 15 februari.  www.rosverkstan.se      
 
 
 

 
 
Kram

 

7 kommentarer:

  1. Så fina!
    Vilken fantasi du har. Jag tycker ju om rostigt så mycket, tycker det är fint mot det gröna som växer och frodas runt omkring.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag tycker också att rostigt är sååå fint mot grönt. Framhäver växterna på ett vackert smakfullt sätt. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Wow, vad mycket fint du gör!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!Roligt att du gillar det jag gör!/Kram Anna

      Radera
  4. Snart sista chansen! Vinn en lyxig kryssning för två! Skäm bort sig själv och någon du tycker om! Tävla med en kommentar här: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

    SvaraRadera
  5. Dina blomstöd är så vackra! Jag har ett alldeles eget blomstödshjärta som jag njuter av varje dag. Jag visar det i dagens inlägg. Lite reklam blir det för dig... ;-)

    Hjärtekram
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Tack Elisabet! Vad roligt att du tycker om ditt hjärta! Jag såg att jag hade fått besökare till hemsidan via din blogg så jag blev nyfiken och kollade :)Fina vinterbilder!!! Glad jag blev, men dålig på att kommentera är jag...
    Kram Anna

    SvaraRadera