tisdag 8 januari 2013

Utlottning av en stor designad Prinsesskrona från Rosverkstan!



Vinn en  Prinsesskrona i rost
att ha till din första uteplantering!

 
 
                        

Prinsesskronan är designad av Anna på Rosverkstan och tillverkad på ett lokalt plåtslageri i Fagersta.
Tävlingen på går fram till 25 februari
 
 
 
Prinsesskronan fungerar både som kruka och marschallhållare. 
 

 



Så här gör du för att vara med!

1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. anna@rosverkstan.se

2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med första bilden i detta inlägg. Skriv vid bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 25 FEBRUARI ! 
3 lotter- Bli följare av min blogg! Ni som redan är följare får givetvis 3 lotter. Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista.
 
Lycka till!
 
                                              KRAM
 

Besök gärna min webbutik och min trädgård i sommar!
 Nya produkter och utökade öppettider 2013.
                      www.rosverkstan.se




 

 



68 kommentarer:

  1. Jag som älskar prinsessor är gärna med på utlottningen.Följer din blogg, med andra ord, två lotter.
    Hälsningar Gudrun

    SvaraRadera
  2. Ja, ja, ja! Så kul, jag vill gärna vara med! Tar tre lotter och hoppas att jag har turen med mej:)

    Ha det så bra!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vara med i utlottningen! Du har så oerhört vackra saker att smycka trädgården med <3 länkat på fb och följer din blogg :D
    Maria Sjökvist

    SvaraRadera
  4. Ohhh. nu igen vad glad jag blir älskar dina saker. Jag tar 3 lotter.
    Kram meta

    SvaraRadera
  5. Så vacker krona!! Jag vill gärna vara med, och tar tre lotter, tack:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Vill absolut vara med! Du har så fina grejer:)
    Har dig i min blogglista och länkar, så jag tar tre lotter tack!:)
    Håller alla tummar!
    Ha de gott!
    Marianne

    SvaraRadera
  7. Åh nu vill jag äntligen vinna! Jag brukar delta i lotterierna hos dig men har inte haft turen hittills och jag älskar verkligen grejerna här.

    Jag har länkat och är följare så tre lotter, tack!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Vill gärna vara med och hoppas på kronan. Jag följer din blogg, och skriver här. Blir det två lotter eller en? :-)

    SvaraRadera
  9. Klart jag vill vara med! En lott tack!

    SvaraRadera
  10. Hej vännen! Så längesen vi hördes... Jag antar att du har alldeles fullt upp med dina fina växtstöd. Jätteroligt! Jag vill ju vara med i din finfina utlottning. Länkar självklart! Och följare är jag ju sen länge så tre lotter tack! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  11. oh va fin!!
    Kommenterar, bloggar och länkar så 3 lotter hoppas jag kan ge mig en vinst ;)

    SvaraRadera
  12. Fin som alla dina saker! Länkar och är följare sen tidigare så Tre lotter till mig:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  13. Hej Anna!

    Jag vill gärna vara med och tävla!

    Fick så mycket inspiration från din trädgård när jag och Linda från årstidensbästa besökte dig. Är SÅ sugen på ett svart rostorn ♥

    Följer dig men har ingen egen blogg...vet inte hur många lotter det blir.

    Må så gott/Maria

    SvaraRadera
  14. De är så vansinnigt fina...
    Jag vill vara med och försöka vinna så jag tar 3 lotter =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  15. Nämen hallå där...

    Ser att min käraste Villa Smedsbo provar lyckan, den är ju underbar så jag provar oxå lyckan!
    Tack för all inspiration du ger oss i din trädgård!
    En lott till mig Tack!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  16. Åh vilken vacker krona! Är redan följande av din blogg men har ingen egen så jag får nöja mig med två lotter =)
    Mvh Jeanette (jeanette_swardh@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Hej Anna! Vill gärna vara med och tävla om den vackra kronan! Länkar såklart på bloggen och är följare sedan länge, så 3 lotter, tack!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  18. Självklart är jag med...3 fina lotter tar jag.
    Många torsdagskramar från Maria

    SvaraRadera
  19. Halloj. jag är med förstås och tar 3 lotter!

    Trevlig helg, Kram Marie

    SvaraRadera
  20. Vill jätte gärna vara med. Jag kniper tre lotter...har kommenterat , länkat och lagt mig som följare.

    Kram

    SvaraRadera
  21. Så fiiin prinsesse krone , den ville jeg gjerne hatt ja ! God mandag til deg !

    SvaraRadera
  22. Visst vill jag vara med o kanske ha turen att vinna den fina kronan, blir två lotter för mig.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Denna fina utlottning få man bara inte missa.Tar en lott. Hoppas på lite tur.Kram Pernilla

    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hejsan!
    Vilken vacker brudkrona! Vill gärna vara med på utlottningen, tar en lott. Ha det så bra Alexandra

    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Vilka vackra kronor, klart jag vill vara med i utlottningen. Jag tar en lott.
    /Malin
    malinkinberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Så himla fin! Tar en lott och hoppas. Jag håller koll på om jag har så tur att jag vinner.
    Maria K.

    SvaraRadera
  27. Vad kul ännu ett ställe att ha koll på och få se på tur,att få en krona. Susanna Hedfors

    SvaraRadera
  28. Ja, den kronan vill jag gärna vinna! Jag tar tre lotter och håller tummarna så hårt jag kan! =)
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  29. Å ja en sådan vill man ju ha! Dottern på 4 år skulle också gilla att vattna något blommande i den! En lott tack!/Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Deltar i utlottningen och hoppas på tur..!!
    Länkar till inlägget i min blogg: http://lenalindberg.bloggplatsen.se/2013/01/21/9344149-tavling-hos-rosverkstan-tom-25-februari/

    SvaraRadera
  31. Vad fina ..är med och hoppas på tur
    tar 2 lotter
    kram Rosa

    SvaraRadera
  32. Hej. Jag vill absolut vara med i utlottningen. Så jag tar 3 st lotter & hoppas på att ha turen med mig. Kram Titti

    SvaraRadera
  33. Hejsan.
    Jag ska länka till din sida och jag har dig redan i min blogglista så jag tar gärna 3 lotter. Hoppas jag vinner denna fina rostiga krona:)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  34. Mmmmm, första vårplanteringen i den fina kronan! Det vill man ju gärna uppleva! Jag dubblar chanserna och vill ha två lotter och länkar hos mig!
    Ha det bra i kylan!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  35. Den härliga kronan vill jag absolut försöka vinna. Skulle bli fantastiskt glad. En lott tack.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  36. Ja, den vill jag gärna vinna! Tar gärna en lott.
    katarina.jonsson@kvanum.com

    SvaraRadera
  37. Den fina prinsesskronan vill jag gärna försöka vinna! Jag har lagt till mig som följare och länkar från min blogg. Tre lotter till mig. :-)

    /Mia

    SvaraRadera
  38. Tre lotter tack :-) Det här vill man inte missa.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  39. Så klart jag vill vara med på den här utlottningen - en fantastiskt vinst - så tre lotter får det bli. Och sen en massa tumhållning ;o)

    SvaraRadera
  40. En vacker prinsesskrona tackar jag inte nej till! Tre lotter och massor med tur, tack!

    Ha det bra!//Laila

    SvaraRadera
  41. Vill absolut vara med och pröva turen med 3 lotter, Tack.

    Önskar dig en fin avslutning på helgen!

    SvaraRadera
  42. så fin krona! tar 3 lotter tack <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  43. Det är så otroligt vackert med rostigt järn. Jag vill delta med en lott. Tack på förhand. Monika
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Hej hej! Jag vill gärna vara med. Det är så fint med prinsesskronor och skulle vara roligt med lite nytt nu till våren. Jag tar 1 st lott tack.
    Ha det bra
    Alexandra
    Alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  46. Hej! Åh så fin! Jag vill gärna ha en lott i din fina utlottning. Håller tummarna!
    Kram
    Pernilla
    Pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Klart jag vill vara med...=)
    Hoppas på tur och vill ha tre lotter TACK...<3

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  48. Går ju inte att missa.Tar rta lotter
    Mvh.Helena

    SvaraRadera
  49. Så fin!
    Jag följer och tar 2 lotter och hoppas....på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Oh och oj, vad kul att hitta hit! Underbara saker du designar och det är väl klart att jag vill vinna en prinsesskrona! Ursnygg! Jag tar 3 lotter bums och håller tummarna så de vitnar! Trevlig helg! :) Mia

    SvaraRadera
  51. Åh så vacker!

    Jag kommenterar, länkar såklart och är redan följare och du finns i min blogglista sedan länge, så; 3 lotter tack:)

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  52. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  53. Så underbart det hade varit att vinna denna fantastiska prinsesskronan! Vilken njutning att sätta ut första vårblomman i denna. Nu hoppas jag så att det knakar ;-))))
    Jag är följare och har länkat hit från min blogg. Bilden ligger i vänsterspalten. Så jag tar gärna 3 lotter tack!
    Ha en jättefin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  54. Hej Så fin prinsesskrona. Vill gärna vara med i utlottningen med en lott. Hoppas på tur.
    Veronica Matts
    tomasoveronica@gmail.com

    SvaraRadera
  55. Så fin prinsesskrona du lottar ut! Den är ju alldeles perfekt till penséerna, så det är klart att jag skulle vilja vinna den! :-) Jag länkar och följer dig redan via Bloglovin och min blogglista (dubbelt alltså!), så det blir 3 lotter. Nu håller jag tummarna tills dragningen! Mitt blomstöd Hjärta som jag köpte förra året är så fint även nu i vinterrabatten! :-)

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  56. Så fin prinsesskrona :) Är gärna med på utlottningen och tar en lott!
    Ha en fortsatt bra Alla hjärtans dag!
    Hälsningar
    Anki

    SvaraRadera
  57. Hej! Vad fina saker du gör! Jag vill gärna vara med i utlottningen..följare, kommenterar och länkar från min blogg,3 lotter!
    Önskar dig en skön helg!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  58. Så fantastisk fin potte, jeg vil gjerne være med.
    2 lodd på meg.
    Marit.

    SvaraRadera
  59. saga (sagapahlsson@live.se)17 februari 2013 11:35

    Jag är med :)

    SvaraRadera
  60. Ahh, det her vil jeg gjerne være med på... elsker rustige saker :) Tre lodd til meg, tusen takk!
    // maya

    SvaraRadera
  61. Vinner jag inte en krona så får jag väl försöka hitta en att köpa underbar älskar rostiga saker
    tar en lott
    kram
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  62. Jag chansar med bara en lott denna första gång. Och om det inte lyckas så blir ju någon annan glad.

    SvaraRadera
  63. Jag vill väldigt gärna vara med i din fina utlottning, med tre lotter! Känner att jag behöver en prinsesskrona - ursnygg!!

    Ha en trevlig kväll // Tina

    SvaraRadera
  64. Så klart jag vill bli följare! Och få några lotter!! Jag önskade mig ditt blomstöd med hjärtat i födelsedagspresent förra året. Fick det av mina söner och blev så himla glad. Det var sent i höstas, så nu ska det ut i trädgården i vår och jag har sett ut en fin plats!
    Ha det bäst
    PiA

    SvaraRadera
  65. Jag är gärna med i din fina utlottning! Har länkat och blivit följare, så nu hoppas jag på tur med 3 lotter :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  66. Så mye vakkert du lager!

    Blir så gjerne med å prøver lykken med 2 lodd.

    vil gjerne ha bloggen din i blogglisten min,

    Klem,

    SvaraRadera
  67. Är gärna med i din fina utlottning, den kronan tackar man inte nej till, hoppas på tur med 3st lotter.

    SvaraRadera