måndag 18 juni 2012

Sommarhälsningar från Rosverkstans trädgård!


 Ni vet väl om att jag har öppet för besök i min trädgård på fredagar kl 10-12 och 14-16. Stängt midsommar!
Välkommen att besöka Rosverkstans trädgård!
 Jag älskar att fota i motljus om kvällen och den här bilden från
min skuggrabatt blev min favorit!
 Vattenblänket har jag ställt där det växte lite dåligt....
Blomstöd Rosett och blomstöd Rosett barock är så fina ihop.
Växtstöden är designade och tillverkade av mig och finns i webbutiken.
En passande present till den som vill ha ett dekorativt inslag i sin trädgård.


 
Nu blommar strandirisen så fantastiskt vackert och den första rosen som var en Mandarinros slog ut igår. Nu finns 50 rosplantor i trädgården som bara väntar på att sprida ljuvliga dofter och sann blomsterprakt!

Ha en skön midsommar!
Kram



4 kommentarer:

  1. Jätte fint har du! Skulle gärna vilja besöka den och se alla dina snygga saker. Håller just på och kollar om vi skulle kunna få till en tripp till Fagersta:)
    Hm...såg att en Merja hade vunnit i förra inlägget...är det jag?
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Oj Oj vad mycket fint.
    Kommer i sommar det lovar jag.
    Har gjort reklam om dig på min blogg och faccebok.
    Ha det så bra.. Birgitta "Björklyan"

    SvaraRadera
  3. Så det är du som är kvinnan bakom de fina växtstöden och annat fint! Läste precis att Anna gjort reportage därifrån. Jag kommer i sommar!
    Ha en fin midsommar!
    Cia

    SvaraRadera
  4. Alltid lika vackra bilder hos dig. Gillar verkligen dina rostiga trädgårdsdekorationer, hoppas jag får pryda min trädgård med ett snart...
    Trevlig midsommarhelg/kram Ninna

    SvaraRadera