fredag 11 maj 2012

Vinn ett Blomstöd Hjärta!

 

Jag firar att det grönskar med en utlottning!
Till alla fina läsare av min blogg vill jag lotta ut ett romantiskt Blomstöd Hjärta!
Jag designar och tillverkar blomstödet som är 160 cm högt. Det passar bra att ha i såväl kruka som rabatt!

/ Anna


Så här gör du för att vara med!!!

1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. anna@rosverkstan.se
2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med första bilden i detta inlägg. Skriv vid bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 15  juni!



3 lotter- Bli följare av min blogg! Ni som redan är följare får givetvis 3 lotter. Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista eller gillar min sida på facebook.
Lycka till!


Blomstöd Hjärta som stöd åt Queen Elisabeth!


Fler bilder finns på !     www.rosverkstan.se

                                                                      Kram

66 kommentarer:

  1. Hej åh så fin den hade blivit i min trädgård. jag vill jätte gärna ha 1 st lott.
    kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hejsan! vad roligt med en utlottning och åh så fin! jag tar 1 st lott tack
    ha det bra!
    pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Helt underbara, jag vill jättegärna vara med och tar 3 lotter!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag slutar aldrig att hoppas att ha tur en gång till! Har länkat och är följare så det blir 2 lotter!

    Trevlig fredag till dej.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Länkar , Följer & Gillar på FB ;) så 3 lotter hoppas jag ger mig tur!!

    SvaraRadera
  6. Hej! Självklart vill jag vara med, har mer än gärna många av dina fina blomstöd i trädgården! Länkar såklart, följer, gillar och har dig i blogglistan så 3 lotter, tack!
    Ha en skön helg!
    kram Margot

    SvaraRadera
  7. Jamen, självklart vill jag vara med i utlottningen!
    3 lotter vill jag ha, då jag länkat, följer och gillar på fb :-)

    Nu hoppas jag på supertur!!

    SvaraRadera
  8. Självklart vill jag ha tre lotter:-)
    Kram Hanna C

    SvaraRadera
  9. Hej! Underbara ting du skapar!
    Vill gärna vinna detta snygga blomstöd..
    Vet inte om det blir 2-3 lotter, följer
    dig sen tidigare både på blogg och fb..
    Har även delat på fb (Marie L-m)
    Ha det så fint önskar Marie L-m
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Så vackert stöd! Jag vill gärna vara med, 3 lotter tack:).
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Är gärna med och ser om jag kan ha någon tur denna gång:) Tre lotter:)
    Så fint ditt nya pion stöd var!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Åh vilken fin utlottning, jag är självklart med och tre lotter vill jag ha =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Jag vill verkligen vinna och tar därför 3 lotter!

    Anna

    SvaraRadera
  14. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Det fina hjärtformade blomstödet skulle bli fint i rabatten!
    Blivit följare av din blogg nu också så det blir 2 lotter!
    Mvh Ingvor Olsson
    ingvor_olsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill vara med :)
    Följer bloggen också och hoppas på det bästa!

    SvaraRadera
  17. Gillar på facebook och även din blogg :) Tar gärna tre lotter och håller tummarna!!
    /Katarina
    katarina.jonsson@kvanum.com

    SvaraRadera
  18. jag vill vara med... 3 lotter tack!

    SvaraRadera
  19. Och jag vill också vara med och tävla.Vad häftiga saker!Gillar på facebook och följer din blogg.
    Christina/krickajohn1@yahoo.com

    SvaraRadera
  20. NU är det väl min tur?!

    Tar 3 lotter för störst chans, kram Marie

    SvaraRadera
  21. Vill gärna vara med i utlottningen! Är följare kommenterar och har dej på facebook!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med!!! 2 lotter tack!!!

    SvaraRadera
  23. Det blomstödet skulle verkligen förgylla och göra sig bra i rabatten omkring min nyanlagda pallkragehörna! Gillar dig på facebook och lagt in din tävling på min blogg. Jag kniper därmed 3 lotter i hopp om att få äran att pryda min trädgård med din konst!

    //Fia

    SvaraRadera
  24. Som pricken över i:et skulle hjärtat bli i min nya rosrabatt med kantband i plåt som rostar så fint.
    1 lott tack. Farmormaja

    SvaraRadera
  25. Underbart vackert =) Tar gärna 3 lotter, länkat från min blogg, följare här samt gillar på facebook =)

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Jag provar gärna lyckan med hela 3 lotter.
    Ha en superhärlig dag vidare, och njut grönskan! :)

    SvaraRadera
  27. Så fint! Jag är med och tar 3 lotter, tack!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  28. Oh vad det skulle passa bra i min trädgård! Med 3 lotter hoppas jag på tur!

    Hälsningar Laila

    SvaraRadera
  29. 1. kommenterar självklart på detta inlägg .
    2. Jag länkar till din blogg på min blogg.
    3. Jag följer dig på facebook.
    4. Du finns med på min blogglista sedan länge :)

    Får jag fyra lotter nu ;)

    Jag hoppas på att turen kommer till mig denna gång :)

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med på din fina tävling med det fina stödet.
    Länkar från bloggen och du finns med i min blogglista..
    Kram Anne

    SvaraRadera
  31. Mitt hjärtebarn Malin fyller 10 år på skolavslutningen & hon vill så gärna ha ett hjärta i sitt jordgubbsland.?. Ja fantasi har hon aldrig saknat, haha. Så med tre lotter hoppas vi på en enorm tur, med tanke på tävlingsintresset.
    Ha det bra/Ninna

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med i utlottningen!! Följare är jag sedan tidigare och så länkar jag från mig, då blir det tre lotter=)

    Ha en fin dag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  33. Jag måste såklart göra ett försök att vinna detta fina blomstöd som hade passat så bra hos mig! Jag vill ha tvålotter tack, en för kommentar här, och en för inlägg i min blogg:
    http://naturenskonstverk.blogg.se/2012/may/utlottning-hos-rosverkstan.html#comment
    ninaerica

    SvaraRadera
  34. Den vill jag gärna ha i min trädgård.
    Hoppas verkligen på stor tur.
    1 lott hoppas jag ger lite tur.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  35. Hej! Vill gärna vara med. Jag har länkat och har gillat på facebook sen förut = 3 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  36. Jag tar gärna en lott och hoppas på tur!

    nilla snabela nillin punkt me

    SvaraRadera
  37. Såå fint blomstöd och dessutom ett hjärta:-) Vill gärna vara med och tävla! Länkar och är följare så tar 3 lotter!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  38. Är gärna med! Jättefint att få ha ett sånt i trädgården. maria.l.gustafsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Ett hjärta till finns det säkert plats för, om jag vinner vill säga...

    SvaraRadera
  40. Ett så fint blomstöd. Älskar hjärtan och hjärtan kan man aldrig få för många av. Tar tre lotter i ditt fina lotteri.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  41. Hej! Vill gärna vara med på din utlottning, med tre lotter.
    Ha det bra / Marika

    SvaraRadera
  42. Ojojoj, så fint det skulle bli med ett blomstöd vid kanten av vår nya damm, där det ska planteras mera växter. Jag tar 3 lotter, länkar och följer dig sedan tidigare via min blogglista. Nu återstår bara att hålla tummarna... ;-)

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  43. Åh, det skulle sannerligen inte göra ont att sätta ett så fint blomstöd i en rabatt här hemma! =)
    Jag kommenterar, länkar och följer, alltså vill jag ha tre lotter.
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  44. men så fint hjärta. Min fläckvis vildväxta lilla trädgård skulle behöva ett sånt för att blomstöd. Jag vill ha en lott!

    SvaraRadera
  45. Jag vill hemskt gärna vara med och hoppas på tur!
    Gillar på facebook...
    katarina.jonsson@kvanum.com

    SvaraRadera
  46. Å jag vill, jag vill, jag vill verkligen vinna ditt fina hjärta. Du gör ju jättefina saker, blir ju helt sjuk:)

    Jag har även länkat från bloggen.

    Håller tummarna:)

    SvaraRadera
  47. Här grönskar det också och jag skulle så gärna förgylla min trädgård med ett av dina rosstöd mitt i blomprakten! En lott tack! /Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jovisst, vill jag vinna ett rosstöd! Har ett redan, men två vore ännu bättre, så jag håller tummarna!
    Lena med tummarna hårt knutna

    SvaraRadera
  49. Jovisst, vill jag vinna ett rosstöd! Har ett redan, men två vore ännu bättre, så jag håller tummarna!
    Lena med tummarna hårt knutna

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/15-juni-vinn-ett-blomstod.html

    SvaraRadera
  51. Vilka fantastiskt fina saker du gör! Jag vill gärna vara med och tävla om det fina hjärtanet! Länkar från min blogg och lägger till din blogg i min blogglista. Så då har jag förhoppningsvis 3 chanser att vinna! / Annika

    SvaraRadera
  52. Hej!
    Underbara saker som alltid! :)
    Hoppas att turen är på min sida denna gång och kniper 3 st lotter då jag är följare sedan länge. :)

    Kram Åse

    SvaraRadera
  53. Jag vill vara med och tävla :-)!

    Gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)

    Följer din blogg på Bloglovin'

    SvaraRadera
  54. Jag är med och tävlar med tre lotter! :)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/rosverkstan.html#comment
    Blev följare nr 210.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  55. Åh vilket fint blomstöd!
    Hoppas på tur med en lott!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  56. Jag vill gärna vinna det fina rosstödet. Jag gillar din FB-sida också!

    SvaraRadera
  57. glömde mailadressen; ifriman@yahoo.se

    SvaraRadera
  58. Underbar, den vill jag ha till min lilla trädgård...
    Länkar från min blogg och lägger till din blogg i min blogglista
    då har jag iaf 3 chanser att vinna.
    www.kolonistugan.bloggagratis.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde jag gillar även på facebook....

      Radera
  59. Så fantastiskt fina rosstöd du gör! Självklart vill jag ta chansen att vinna ett sådant.
    Jag slår till på alla tre lotterna, och förutom kommentaren här länkar jag med bild från min blogg, samt gillar på Facebook.
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  60. Hej.Den där vill jag vinna. Jag som bara ÄLSKAR rost.Jag tar en lott. Gunilla. gunillaahlander@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hej! är gärna med på 3 lotter länkar o följer!kram Jessica

    SvaraRadera
  62. Hei!
    En nydelig gave og en flott blogg.
    Jeg vil gjerne delta med 3 lodd.
    ønsker deg en fin junidag.
    Klem Anne

    SvaraRadera
  63. ÅHHHH så fantastiskt, tänk om man fick vinna ngt hos dig... Jag ärger redan ett Rostorn, som alla min vänner är avundsjuka på..

    Men ytterligare en sak i min fina trädgård, JA tack !!

    Jag tävlar med 1 lott, hoppas hoppas !!!

    med vänlig hälsning
    Elisabeth i Vännäsby (elis_ohman@hotmail.com)

    SvaraRadera
  64. Är gärna med i utlottningen av det vackra trädgårdssmycket..Hoppas på turen...**ler**
    Mvh Carina(colalight.cw@gmail.com)

    SvaraRadera