måndag 26 mars 2012

Vinn ett valfritt blomstöd från Rosverkstan!

Ni missar väl inte min utlottning på facebook. Pågår till 27 april. Där har ni chans att vinna ett valfritt blomstöd från Rosverkstan!
gå in och kika på hemsidan vilket ni tycker om mest och så klickar ni er vidare till facebook....



                                                     
                                         Blomstöd Rosett 160 cm

                                                    Blomstöd Virvla 160 cm

                                                    Blomstöd Prinsesskrona 160 cm
                                             
                                                    Blomstöd Hjärta 160 cm

                                                   Blomstöd Rosett Barock 160 cm

Ps. Jag vet att jag är nästan osynlig här i bloggvärlden just nu men jag jag har så mycket att göra inför trädgårdsmässan. Två jobb, två barn, stort hus och hund går inte riktigt ihop för tillfället... Då får man prioritera. Ds.

                                                                            Kram


1 kommentar:

  1. Jag gillar fortfarande Rosett bäst!

    Ta det så lugnt det går:) Vi finns kvar!

    Marie

    SvaraRadera