söndag 11 mars 2012

En vårplantering med Blomstöd Hjärta!


Jag tycker mycket om att använda mina blomstöd i krukplanteringar. Blomstöd hjärta är en given favorit vid ytterdörren. Det känns så välkomnande att ha ett Hjärta just där...:)
I stora urnan med blomstödet  finns små penséer i lila och murgröna. Jag gillar enkla planteringar med några få sorter och färger. Jag använder ofta murgröna som bas och sedan byter jag ut de andra blommorna efter säsong. ( Hortensian bredvid fick bara vara med för syns skull. Den skulle nog dö fortare än kvickt när nattkylan sveper in om den lämnades kvar ute)
                                                     
                                                  KRAM,
Blomstöd Hjärta finns i webbutiken:

3 kommentarer:

  1. Så fint, så fint! Jag ska flytta mitt rosettstöd till krukan vid ytterdörren i år:) För det är så välkomnande, precis som du säger!

    Kram till dej!
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, den är väldigt fin!
    Kram

    SvaraRadera