torsdag 15 mars 2012

En försmak av nåt nytt....


Jag har ritat och tillverkat  två mindre blomstöd som är tänkta att man ska kunna ha som dekoration och stöd i krukor, både inne och utomhus. ca 1 m höga.  Det blir en nylansering på Nordiska trädgårdar! Monter A32:19. Välkomna!!!


                             Det ena stödet har fått en liknande design som blomstöd Hjärta.
                           Jag tycker rost har en rustik patina som även är vacker inomhus


Det andra stödet har dekorerats med en Virvla. Snart flyttar stöden ut till mina vårkrukorna men än så länge får de hålla till i mitt och mina murgrönor .



Ha en skön fredag imorgon!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen dina blomstöd, det är ju så snyggt med rostiga saker. Trevlig helg/Ninna

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga - även de måste jag tillägga :-)

    Trevlig helg!
    Annika

    SvaraRadera