tisdag 28 februari 2012

Vinnare av ett Blomstöd Hjärta är....

...Pia Gustafsson!!!
En stor grattiskram till dig och tack så jättemycket alla ni som var med i utlottningen! Jag är så glad att ni ville vara med.

Som tack till er alla så får ni som var med i utlottningen och vill beställa ett Blomstöd Hjärta av mig lite rabatt!  
Ni har då möjlighet att beställa blomstödet för 365 kr
( ord pris i webbutiken 425 kr) 
Erbjudandet gäller tom 5 mars och gäller bara er tävlande och därför beställer ni genom att maila mig. anna@rosverkstan.se 
Frakten kostar 59 kr.


Blomstöd Hjärta i en vårplantering med
murgröna och penséer!

 Fint att sätta i en kruka vid dörren för ett Hjärtligt välkomnande...
Jag har designat och tillverkat blomstödet som är 160 cm högt. En lokal smed hjälper mig med svetsningen.


Just nu har jag mycket att göra inför trädgårdsmässan Nordiska trädgårdar. Flera nya produkter är på gång. Håll utkik för snart dyker de upp här!

Önskar er alla en fortsatt skön vecka med mycket vårsol!
Kram





9 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till Pia!
    Tack för en jättefin utlottning!

    Önskar dig en Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Nämen, vad roligt! jag blir ju så himla glad. Tack!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!:)
    Tack för din fina utlottning, du har så jättefina grejer:)
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lyckliga vinnaren! Bara att hoppas på bättre tur en annan gång... ;-)

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  5. Attans... men Pia lär vara glad:)

    Jag kommer och hälsar på dig påmässan!

    Marie

    SvaraRadera
  6. Grattis Pia! Hon är säkert jättelycklig nu! Lika glad som jag när jag hade turen att vinna ett Rosettstöd! Tack för dina alltid så fina utlottningar!

    Vi ses nog på mässan:)

    Ha en fin dag.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till Pia och tack för en fin utlottning!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

    /F

    SvaraRadera