torsdag 16 februari 2012

Ett Rostorn i grönt!

Nu står det här i vintersolen i sin vackert gröna färg.




Jag har länge letat efter en riktigt fin grön färg och nu har jag äntligen hittat den!
Vet inte hur många nyanser jag provmålat men som inte riktigt riktigt fallit mig i smaken. Vissa har varit för gröna och andra för grågröna. Det är helt klart svårt det där med färg! När vi medverkar på Nordiska trädgårdar i år så tänkte jag ta med mig flera rostorn i grönt då jag hoppas och tror att fler än jag gillar denna färg !

Kram


7 kommentarer:

  1. Mycket snygg grön färg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Du lyckades!! Kommer att smälta in i miljön men ändå utmärka sig:)
    Ha en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  3. Det var en snygg grön färg! Såg ett av dina alster på Åsby Trädgård förra helgen. Kul att få se live! Var ju tvungen att berätta för maken vem som hade gjort och ska visa honom lite mer vad jag önskar mig ;)... hoppas ju kunna titta förbi hos dig när grönskan kommer tillbaka. Ha det gott! //Marie

    SvaraRadera
  4. Härlig grön färg. Hittade en gammal trasig bänk gjord av ribbor som hade den gamla fina gröna nyansen. Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Mycket snygg grön färg. Passar bra i trädgården!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg grön färg! Passar in på de flesta ställen.

    Trevlig helg!
    Annika

    SvaraRadera