fredag 3 februari 2012

En bildkavalkad från Rosverkstan!

Rosverkstan designar och tillverkar växtstöd och andra trädgårdsprodukter i trä, järn och plåt!
Jag samarbetar med lokala hantverkare och materialet kommer också från den lokala bygghandeln. Vi använder oimpregnerat trä med tanke på miljön. Jag designar våra produkter med utgångsspunkten att de även ska fungera som smycken för trädgården!



 







Läs om alla produkter på hemsidan och i vår webbutik!
Egen design och tillverkning.



Kram

4 kommentarer:

  1. Dina blomstöd är verkligen som vackra smycken där de står i trädgården!
    Underbara bilder - får mig att längta till vår och sommar:)

    Titta gärna in till min ♥tävling

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. En väldigt fin kavalkad! Allting är så vackert.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint collage, man blir sugen på varenda en! jag hoppas vinna hos dig, välkommen in till Kavalkaden för utlottning!
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig kavalkad utav dina fina alster...=)

    Ha en skön helg !!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera