tisdag 10 januari 2012

Vinn ett designat blomstöd från Rosverkstan!

Ny chans att vinna ett blomstöd Hjärta!
Till alla fina läsare av min blogg vill jag lotta ut ett romantiskt Blomstöd Hjärta 160 cm!

Jag designar och tillverkar blomstödet i plåt och armeringsstål.
Växtstödet passar bra att ha i såväl kruka som rabatt och utgör ett fint smycke för trädgården under hela året!

Läs mer om blomstöd Hjärta i webbutiken:
 www.rosverkstan.se 

Så här gör du för att vara med!

1 lott- Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig anna@rosverkstan.se

2 lotter- Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med första bilden i detta inlägg. Skriv vid bilden: Vinn ett designat blomstöd hos Rosverkstan tom 28 februari!

3 lotter- Här kan du välja ur du vill göra av följande tre: Bli följare av min blogg,  lägg tilll min blogg i din blogglista eller gilla Rosverkstan på facebook! 

Hoppas du vill vara med!
Kram




145 kommentarer:

  1. Nu blir det tredje gången gillt och jag hoppas att turen är på min sida så just jag vinner den här gången.
    Jag tar tre lotter.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nu borde det väl ändå vara min tur ;)
    Jag länkar och jag följer dig, således tre lotter.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  3. Jag slutar aldrig att hoppas att vinna en gång till! Länkar, är följare och tar tre lotter, tack!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Jag är med!!
    =)
    Tre lotter tack!!

    http://ejmis.blogg.se/2012/january/tavling-1.html#comment

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag tar 3 lotter på en gång! Jag bor också i Fagersta men har inte kommit förbi och sett dessa live hos dig. Har dock sett dem vid hembygdsgården och de är såååå fina! Såg dem även på Färna julmarknad. Jag håller tummar och tår på att jag vinner! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jag skulle sååå gärna ha ett till av dina fina blomstöd i rabatten, så självklart vill jag vara med och kniper 3 lotter! Länkar och följer!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med och tävla. Har länkat från min blogg och är redan följare av din blogg :)

    SvaraRadera
  8. Jag tar 3 lotter tack!!

    Nu håller jag alla tummar..

    SvaraRadera
  9. En chans igen! Kul! Jag tar gärna tre lotter och hoppas på turen. Länkar och är följare sedan tidigare.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Jag är med på tre lotter! Detta kan man ju inte missa!

    www.convalaria.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Åh, detta kan jag inte missa! Tar 3 lotter tack! Länkar, kommenterar och är följare. Håller tummarna:) //Helen

    SvaraRadera
  12. Hoppas hoppas hoppas på turen:) Det är ju så vackert! 3 lotter, jag är följare! Kram Lotta, bor också i Fagersta :)

    SvaraRadera
  13. Hej vännen och god fortsättning! Och grattis till den härliga blogg du har! Oj vilket vackert blomstöd du har skapat! Jag har ingen blogg, men vill jättegärna ha en lott så jag får vara med i dragningen.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  14. Jag tar tre lotter som vanligt och hoppas på tur denna gång!

    Anna

    SvaraRadera
  15. Då prövar vi igen och hoppas att det är min tur den här gången ; )
    Tre lotter tar jag. Kommentar lämnad, länk fr blogg klar, och följare är jag både på FB och här.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  16. Så klart jag vill vara med och "slåss" om ett fint växtstöd.. De är så vackra och hade passat perfekt i vår lite ruffiga trädgård, den hade sett bra mycket vackrare ut med ett sådant stöd..
    Jag länkar och jag är följare av din blogg och även på fb..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  17. Dina blomstöd är så fina! Gör ett nytt försök till vinst:)
    Tre lotter kniper jag! Och håller tummarna;)
    Får se om jag kommer till mässan i år, annars planerar vi ett besök till Fagersta. Har du tips på fler ställen att besöka i närheten? Vi åker från Lindesberg när värmen närmar sig.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  18. Förhoppningsvis en ny chans för mig. Tar gärna tre lotter och hoppas på tur.

    Hälsningar Camilla från Växthuset

    SvaraRadera
  19. Tre lotter :-) Gillar på Facebook! Underbart vackert blomstöd! Maria Mattsson

    SvaraRadera
  20. Oj vilka vackra blomstöd! Här har du en ny följare, och jag tre lotter :-). Hoppas på tur, om inte annat har jag i alla fall upptäckt en ny inspirerande blogg :-)

    SvaraRadera
  21. Så klart jag vill ta chansen att vinna ett sånt fint blomstöd!
    Länkar och är följare så:3 lotter Tack!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  22. Jag är absolut med på ett nytt försök ;))) Tre lotter tack, gillar sen länge på Facebook o länkar ;)
    kram susanne

    SvaraRadera
  23. Så klart jag vill vinna ett av dina fina blomstöd. Har även länkat till din blogg från min...

    kram
    Anna

    SvaraRadera
  24. Åh jag vill vara med även denna gång!Hoppas på tur 3 lotter tack!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  25. Åh en ny chans den vill jag gärna vara med på!Gillar på fb och följer förstås!

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Härlig blogg du har, har blivit följare av den, och gillat på facebook!
    Vill jättegärna vinna det fina blomstödet, det har jag verkligen behov av....
    Minst 1 lott, kanske 2, beror på hur du räknar,
    har nämligen ingen egen blogg.
    Ha det så gott/Marie från Gotland

    SvaraRadera
  27. Hej Anna!
    Du älskar rosor precis som jag och hantverkintresset med en förkärlek till järn & rost delar vi också. Att vinna denna skönhet som du skapat vore en stor ära för mig. Rost och hjärtan är precis vad jag faller för <3 Jag är nu följare av din vackra stilrena blogg + gilla på Facebook.

    SvaraRadera
  28. Vildrosen här igen!
    Jag är bortrest mellan 14/1 - 15/2 2012.
    Må väl!
    /Marlene

    SvaraRadera
  29. Jag tar en lott och hoppas på tur även denna gång!
    kontaktmejl: playnsee(aT)hotmail(punkt)com

    SvaraRadera
  30. Jag tar två lotter tack.

    Är givetvis gärna med o tävlar om denna skönhet som skulle pryda min lilla uteplats!
    Gillar o delar inlägget på fb som Lisa Magnusson C

    liem.95@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. rebecca Hermansson12 januari 2012 08:18

    Har ej blogg, så gillar o delar på facebook!

    rebecca_hermansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. klart man vill vara med och försöka vinna ett blomstöd.Tecknar mig för två lotter och länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  33. Jag är med på en lott.
    mvh Adam

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hej Ja jag är jättegärna med!
    Jag hoppas på tur, tre lotter tack!
    Mvh
    Marie1

    SvaraRadera
  36. Vill absolut vara med och tävla om detta fina blomstöd, skulle pryda min trädgård så fint!!
    Självklart kör jag på 3 lotter

    http://lillyochgrabbarna.blogspot.com/2012/01/tavling_13.html

    SvaraRadera
  37. Jag är med=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. 3 lotter till mig tack!
    Nu håller jag tummarna riiktigt hårt!!:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  39. Klart vi måste vara med på detta... Tre lotter tack;)

    SvaraRadera
  40. Vill absolut vara med om utlottningen av ditt fina blomstöd.
    Deltar med 3 lotter, Tack!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  41. Detta vill jag inte missa! Jag håller tummarna, tårna, dansar en lyckodans och ber en liten bön för att jag ska bli vinnaren. Ditt fina blomstöd skulle sitta som en smäck i den nya rabatten jag ska gräva så fort våren kommer.

    Alla goda ting är tre - så tre lotter tack!

    Kram & ha en fin helg! /Hanna

    SvaraRadera
  42. Vilket underbart fint blomstöd, klart man vill vara med!

    Gillar på Facebook

    Mvh
    Karin (karin.sjomar@gmail.com)

    SvaraRadera
  43. Så superfint blomstöd, är gärna med och tar chansen att få ett.
    Gillar och delar på Facebook (Jessica Hellström)
    Så två lotter till mig (kanske ett litet plus för delning på FB)! Har ingen blogg..
    Håller tummarna hårt!

    Kram Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Klart man vill vara med och hoppas på tur...=)
    Tre lotter tack !!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  45. Hej! Åh, så fint det var, jag vill jättegärna vara med och tävla! Jag tar två lotter. Har länkat från egen sida längst upp i min blogg: http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-blomstod.html
    Håller tummar och tår hårt!
    //Sarah

    SvaraRadera
  46. Underbara kreativa kvinna! Självklart vill även jag vara med i utlottningen på det fina blomstödet som finns hos Rosverkstan.
    Jag har lagt upp i min blogg, lagt till dig i min blogglista samt ska även lägga till i Facebook. Måste även gå in på hemsidan och skika lite. Måste bara säga att jag älskar rosa rosor som du har i din trädgård så himla fint.
    Håller krampaktigt mina tummar nu.

    SvaraRadera
  47. Hej
    Klart jag vill vara med på din fina utlottning tar 3 lotter och håller alla tummar:)
    Hälsar Anne

    SvaraRadera
  48. Pernilla Mattsson14 januari 2012 07:18

    Du är superduktig och jag älskade ditt Blomstöd.
    Brukar inte vinna men hoppas, hoppas <3
    Gillar & har lagt upp på min Facebook profil =)

    Kram Pernilla från Uppsala

    pernilla.018326474@telia.com

    SvaraRadera
  49. Hej
    Jag är ABSOLUT med!! Och kör direkt,facebook samt följer Din blogg! Så 3 lotter och kommer även göra ett besök redan till våren!!
    Samlar vår lilla trädgårdsklubb från Uppsala och kommer på en dagsutflykt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad roligt att ni vill göra ett besök! Ring mig innan så att jag är hemma när ni kommer. Bara 300 m från mig så ligger en visningsträdgård, kafé och trädgårdsbutik som ni kan passa på att besöka samtidigt om ni vill. Lövparkens trädgård heter den och de har en hemsida om du vill gå in och titta.
      Vänliga Hälsningar
      Anna
      073-6415530

      Radera
  50. Oj detta höll jag på att missa! Har haft svårt att komma in på en del bloggar ett tag, suck. Jag vill jättegärna delta med 3 lotter! Hoppas, hoppas... Kram Marie

    SvaraRadera
  51. Jag vill gärna vara med i utlottningen och har även gillat på facebook och vill därför ha tre lotter :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde visst... jag heter Katarina :-)
      katarina.jonsson@kvanum.com

      Radera
  52. Hej!
    Att få drömma sig bort i en rosenträdgård är en lisa för själen, särskilt så här i vintermörkret och med dina underbara bilder och chans att vinna ett fint risenhjärta till trädgården är det lätt att drömma sig till sommaren.
    Hälsningar Gunilla
    /gunilla.sjomar@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej Anna!
    Jag vill självklart vara med i din utlottning, gillar dig på fb. sen tidigare men har ingen blogg som jag kan länka till....Men jag delar den på min fb.sida om det är ok?
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  54. Du har fantastiska saker, vill gärna vara med i utlottningen! cecilia.yates@neuro.uu.se

    SvaraRadera
  55. Jag vill gärna vara me :-) Mina föräldrar älskar sin trädgård och de skulle va roligt om dom fick smycka trädgården me ett snyggt blomstöd.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är supergärna med. Gillar på fb- Anna Berglund

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  57. Hejsan!!

    Vill jätte gärna vara med. Jag länkar och gillar på facebook = 3 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  58. trevlig sida !
    Tar gärna en lott .
    bittan6@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/january/28-februari-vinn-blomstod.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  60. Dessa blomstöd såg jag för första gången på trädgårdsmässan i Timrå förra våren. Eller kanske inte just dessa, men liknande :-) Jag föll som en fura! Tyvärr medger inte min ekonomi att inhandla dessa vackra blomstöd just nu, men jag kan ju alltid hoppas på turen! :-)

    Jag tar tre lotter då jag även gillat Rosverkstan på Facebook.

    SvaraRadera
  61. Vilken underbar! Den vill jag vinna!
    Jag tar tre lotter. Har lagt till dig i min blogglista och länkat till tävlingen. Nu håller tummarna och hoppas verkligen att den blir min:)
    Ha de gott så länge!
    Marianne

    SvaraRadera
  62. Jag tar 2 lotter!
    Gillar på facebook under namn Paul M Holm.
    Ha det!
    MVH Paul
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  63. jag vill gärna vara med och tävla om detta snygga hjärta.

    min mail: mixenpixen@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Hej! Jag gillar det du gör. Framförallt det som är rostigt. Så snyggt till alla växter. Vill gärna vara med och tävla.
    Mvh Katarina Melin/ nina_melin@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. 3 lotter!

    Klart att jag vill prova lyckan! Jag har tipsat pa min blogg och gillat pa Fb med namnet Barbados jenn!

    http://barbados.blogg.se/2012/january/28-februari-vinn-blomstod.html

    SvaraRadera
  66. Så ljuvligt! Tar 3 lotter, länkat, kommenterat
    och följer.. Nu är det bara att hoppas att turen är med mig.... Blomstödet skulle vara urläckert i min trädgård och så skulle jag kunna göra reklam om dig i min inredningsbutik som jag har här hemma på gården.....:-)
    Ha det gott!
    Anita K

    SvaraRadera
  67. Vackert! Jag vill ha 3 lotter, komenterat, länkat från floggen och gillat på FB!

    linda.farnevik@spray.se

    SvaraRadera
  68. 1. Jag är gärna med och tävlar!
    2. Länkar här http://happymy.blogg.se/2012/january/blomstod.html
    3. gillar på fb, Nina Hammarström

    Håller tummen!

    SvaraRadera
  69. Hej jag älskar rostiga saker till trädgården så de är klart jag är med! Du är så duktig, älskar det fina blomstödet!
    Tar 2 lotter tack. Har länkat på min blogg.

    Ha en skön tisdag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  70. Hej Hej vännen!

    Klart att man är med och tävlar!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  71. Makalöst läckra, dina blomstöd!
    Jag tar chansen med tre lotter och både länkar från min blogg och gillar på "Fejjan".
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  72. Skriver upp mig på tre lotter! Länkar och är medlem, gillar på FB för säkerhetsskull :-)

    SvaraRadera
  73. Hej gumman! Oj vad många kommentarer! :) Superkul! Men svårare för mig att vinna förstås.. ;) Jag länkar självklart.
    Massa kramar!!!

    SvaraRadera
  74. Åh vad mycket vackert! Om jag vill vara med ABSOLUT!

    3 lotter jomenvisst...!

    Tänk om...

    Ingela

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med med en lott
    på chans att vinna denna fina pott
    /Kicki
    vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Jag är med och tävlar!
    Skulle verkligen behöve något som snyggar till trädgården lite nu i vår.

    Har länkat:http://vildingarnasland.blogspot.com/2012/01/vinn-ett-designat-blomstod-hos.html
    och lagt till i blogg lista /Maria Josefine

    SvaraRadera
  77. Oh, skulle så gärna vilja vinna ett sånt! Länkar och följer!

    Ha en trevlig helg!
    Annika

    SvaraRadera
  78. Jag deltar, precis som vanligt!, med tre lotter. Kanske har jag tur denna gång?! :)

    SvaraRadera
  79. Åh, vill så gärna vinna och jag hoppas på bättre tur den här gången! :)
    Kniper 3 st lotter.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  80. Ej med men har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/january/blomstod-282.html

    SvaraRadera
  81. 2 lotter
    jag är med och tävlar!:)
    Jag tipsar om tävlingen här:
    http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2012/01/22/7152398-blomstod/


    deborapersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Vilken underbar.. jag är med och kniper en lott i tävlingen då jag har lite ont om tid :) Skulle passa fint i våran enorma rabatt på altanen. :) Ska då ha den finaste rabatten i vårat område i sommar.

    Håller tummarna. Kramar Emelie
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Är gärna med!

    Mitt inlägg: http://tips.devote.se/blogs/16145083/blomstoed.htm#WriteComment

    Gillar på fb: Isabelle Marie Flink

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  84. 1. jag är gärna med :)
    2. har länkat:
    http://tavlingar.devote.se/blogs/16157027/designat-blomstoed.htm
    3. följer via bloglovin' (nr 13)

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Hej Anna!
    Så fint blomstöd!
    EN lott till mig, tack!

    SvaraRadera
  86. vilket fint. jag tar gärna 1 lott.

    mail: litenmentuff@live.com

    ha det fint kram Lindah

    SvaraRadera
  87. Vad fina saker du gör
    Följer, skriver, gillar på fb, blir det 2 lotter kanske!?

    Hälsningar
    AnnKatrin
    annka.noreliusson@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Vilka fina saker ....skulle va kul o vinnat nått fint. SKulle va kul att ha nybörjar tur :) Tre lotter !

    Stina Johansson
    stina.johansson@innertavle.se

    SvaraRadera
  89. Ett sådant fint stöd skulle sitta perfekt i en av mina nya rabatter nu till sommaren. Hoppas på tur, och tar tre lotter.

    Kram, Karin

    SvaraRadera
  90. Hej, jag deltar gärna med tre lotter, kommentar, länk o följare! :)

    Välkommen till min utlottning du också!

    http://lovebeproud.blogspot.com/

    SvaraRadera
  91. Smycken för trädgården. Skulle väldigt gärna ha den i min trädgård. Inte bara en utan många olika. Så jag följer dig här både på FB och här på bloggen och är med med tre lotter.

    //Seija

    SvaraRadera
  92. Jag är med. Vilka vackra stöd du designar. Jag följer dig och har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2012/01/120228-tavlar-hos-rosverkstan-om.html

    SvaraRadera
  93. Jag är med och tävlar om 1 lott :-) sara1@webaid.nu

    SvaraRadera
  94. Hej,
    hvad er det bare smuk.. Jeg er med konkurrencen og ønske held og lykke til alle deltager :)

    Hilsen,
    Vilmantas
    http://dk.sodogeles.lt/?p=13

    SvaraRadera
  95. Jag gillar dig på facebook och följer din blogg i fortsättningen. Du har mycket vackert och vill gärna vara med och tävlar. Skall anlägga en ny mycket stor blomsterrabatt till våren!

    SvaraRadera
  96. Visst vill även jag vinna ett så vackert blomstöd. Jag tar tre lotter, tack!

    SvaraRadera
  97. Hej.

    Jag är gärna med och tävlar. Har gillat dig på Facebook och följer dig här på bloggen. Har tyvärr ingen egen blogg.

    Hälsningar, Disa.

    SvaraRadera
  98. hejsan.
    jättefint blomstöd! är väldigt gärna med och tävlar

    mikael_urbowicz@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Oj 100 kommentarer skrivna, ja jag kan ju bara hoppas på en jäkla tur för jag fyller år på onsdag,& skulle bli så jätteglad om ett sånt vackert smycke kommer att få pryda min trädgård. Tre lotter tack.

    SvaraRadera
  100. Hejsan, sånt fint vill jag ha! :o) Tre lotter för mig tack.

    SvaraRadera
  101. Hej!!
    Vill självklart vara med. Hoppas på tur!
    3 lotter tack!

    SvaraRadera
  102. för första gången har jag en tomt där jag kan smycka så fint =)
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Hej Anna!
    Jag är med och länkar så klart!

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  104. Men gud så fint! Ja som du skiver, ett smycke i trädgården.
    Jag är absolut med!

    Har även gillat din blogg på facebook!

    Så två lotter.

    Hoppas få smycka min nya trädgård med detta fina verk!

    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  105. Ett sådant stöd vore ju drömmen...Kanske kan man ha tur även med en enda lott?

    SvaraRadera
  106. Håller tummarna för att jag turen med mig denna gång!
    Jag har ingen blogg men länkar på Facebook istället. Kanske kan det ge mig tre lotter, för följare är jag sedan länge :D.
    Lev väl!
    /Ann-Charlott

    SvaraRadera
  107. Åh det är klart man vill vara med, så underbart vackert! Har gjort ett inlägg på min blogg och länkat hit, gillat på facebook, och är även följare på Bloglovin =)

    SvaraRadera
  108. Vill gärna vara med på din utlottning! Försöker mig på 3 lotter och hoppas på tur.
    Ha det gott! Märta

    SvaraRadera
  109. Hej knipper 2 lotter gillar på fejjan.
    annelieros@live.se
    Mvh Annelie

    SvaraRadera
  110. Hejsan, hoppas på tur och vill ha tre lotter.
    /Jessica

    SvaraRadera
  111. Wow, jag vill också vara med! Supersnyggt! Jag är följare och kommenterar här. Blir det två lotter då? Trots att min trädgårdsblogg inte är klar så jag kan länka? Hoppas det! Många lotter tagna redan! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  112. OJOJ! Äntligen får jag möjlighet att tävla om en underbar skapelse som denna =) Jag drar ihop 3 lotter, kika in hos mig på http://rijo.blogg.se, där har jag länkat, skrivit text, lagt in bild osv =). Ska nog hinna gilla på fejjan oxå vad kvällen lider. Må så gott! Nu håller jag mina två tummar!

    SvaraRadera
  113. Ända här nere är jag , hoppas att jag syns:o)))

    Jag vill vara med på din utlottning, skulle jag ha turen att vinna så blev jag överlycklig.

    Tar 3 lotter och hoppas på triss i tur.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  114. Jag vill hemskt gärna också vara med!

    Jag har lagt till dig på bloglovin (nr 15) och följer din fina blogg därifrån!

    Hoppas du haft en riktigt fin alla <3:ans dag!

    SvaraRadera
  115. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  116. Jag vill jättegärna vara med på 2 lotter, superfina grejer du gör!
    Ulrika

    SvaraRadera
  117. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med och tar två lotter. I högra sidospalten på min blogg finns tävlingslänken, som jag låter ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdagen.

    /F

    SvaraRadera
  118. Klart jag vill vara med.Jättefina saker du gör. Jag kniper tre lotter, blir följare och länkar. Kram Pia

    SvaraRadera
  119. Hej
    Det vore helt underbart att vara ägare till detta fina blomstöd men då ska man verkligen ha turen på sin sida få se om jag har det denna gång
    birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Jag vill gärna vara med!
    Andra gången gillt!
    Älskar dina vackra växtstöd!
    Tar 1 lott tack!

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  121. Hej!
    Jag tar chansen att vinna det fina rosstödet!
    Jag tar tre lotter, tack!
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  122. Tre lotter vill jag ha! Har kommenterat här, skrivit i min blogg och gillat på Facebook! =)

    SvaraRadera
  123. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/february/blomstod.html

    gillar på FB (Carola Lind)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  124. Hej!

    Jag vill gärna ha en chans att vinna en av dina underbara rosstöd!

    Jag bloggar inte själv men jag följer dig sedan länge... För tillfället har jag dock problem att kommentera fråm mitt bloggerkonto men jag hoppas att det går lika bra anonymt...

    Kram Frida

    SvaraRadera
  125. Åh, va vackert! Jag vill vara med och jag tar tre lotter!
    Om jag vinner tänker jag atrrangera det på min balkong, vem säger att det bara funkar i en trädgård?

    Kram britt

    SvaraRadera
  126. Hej,
    Jag vill också väldigt gtärna vara med i utlottningen av ett av dina underbara blomstöd!
    Allt gott,
    Kerstin i Lund

    SvaraRadera
  127. Åhh vad jag vill vinna!!!!!!!!!!! Så fina saker!!! Tre lotter tack! Anna

    SvaraRadera
  128. Älskar rostiga saker ,skulle passa såååå bra i min trädgård:-))
    Nu är jag följare av din blogg o gillat på Facebook,blir det tre lotter då:-))??

    Kram M-L

    SvaraRadera
  129. Klart jag vill vara med. Gillar även på fb - Anna Berglund

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  130. Underbart rosstöd, det vill jag gärna var med och tävla om. Jag vill ha tre lotter. Jag lägger gärna till dig i min blogglista.

    SvaraRadera
  131. Hej hopp jag är med!
    Jag tar 3 lotter tack!

    SvaraRadera
  132. 1 lott tack, hur kan jag rekomendera sidan med e post till en vän??

    SvaraRadera
  133. Jag är med och tävlar!! :D (skulle bli en perfekt födelsedagspresent till min farmor ;) )

    Mejl: gabriellasblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  134. Åh, jag vill vara med och tävla! Länkar från min blogg och kommenterar.

    Trevlig helg,
    Jenny

    SvaraRadera
  135. Jag vill så gärna ha ett av dina fina blomstöd! Jag fyller snart år, så det skulle bli en perfekt födelsedagspresent! :-) Jag länkar och du finns sedan tidigare i min blogglista, så det blir 3 lotter. Hoppas på tur i dragningen den här gången...

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  136. 3 lotter tack! Denhär fina sidan vill jag gärna följa, gillar på fb också.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  137. Hej!
    Jag är med! Tar två lotter tack!
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  138. Åh detta hade jag velat vinna, hade passat bra nu när jag fyller år på onsdag:) 1 lott tack
    Mvh Elin A

    SvaraRadera
  139. Jag är gärna med och tävlar! :D

    Lott nr 2 med detta: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/2/?link=1330376996

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  140. Jag är med och tävlar med en lott!

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Hoppas på bättre tur den här gången - chanserna ökar kanske lite med tre lotter :o)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  142. min trädgård är min borg
    tar tre lotter
    länkar http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera