fredag 13 januari 2012

Vårkänslor och rostiga Prinsesskronor...

..i mitt köksfönster! Nu har jag bytt ut juleljusen och amaryllisarna i mina prinesskronor mot vita tulpanlökar.

  Tycker att den rustika rostpatinan är minst lika fin inne som ute i trädgården.

Jag gillar att använda det jag formger både inne och ute hittar ofta nya användningsområden.



Jätteroligt att så många vill vara med i utlottningen av mitt Blomstöd Hjärta!
Välkommen önskar jag nya läsare av min blogg och stor Kram till er alla!





4 kommentarer:

  1. Kronan är verkligen jättevacker! Jättegulligt med tulpanen.....
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Så vacker kronan är... Verkligen supervacker.

    Önskar dig en härlig kväll

    SvaraRadera
  3. Så fint det var att sätta en tulpanlök i prinsesskronan.
    //Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Snyggt och bra när man kan använda dom överallt till mycket:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera