onsdag 25 januari 2012

Låt mig presentera nya Spaljé Virvla!


Här är Rosverkstans nya Spaljé Virvla!
Den är 180 cm hög med tvärgående ribbor av armeringsstål och plåtband dekorerad med Virvla ! Fint att kombinera med Rosverkstans övriga växtstöd exempelvis Blomstöd Virvla eller som här i min rabatt : Spaljé Hjärta och Rosett.
Finns under våren till försäljning i Rosverkstans webbutik men går att redan nu beställa via mail eller tel för den som önskar.
                                                  www.rosverkstan.se





Ha en bra kväll och så fantastiskt roligt att så många vill vara med i min utlottning
och tack för alla snälla kommentarer!

Största kramen!


 


7 kommentarer:

  1. Vilken fin spalje! Och vilken fin signatur du fixat, en exakt likadan som min ;o) Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Sååå fin spaljé! Precis något sådant jag drömt om att hitta till mina luktärter! Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Också såå fin!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  4. Hej! Så fin blogg du har! :-) Spaljén som liknar ett hjärta är underbar! Ja de andra är också jättefina, men hjärtformade saker är alltid något extre. Roligt med kreativa människor! Mvh Therese

    SvaraRadera
  5. Lika vackra som alla dina produkter! Lycka till med allt du företar dej!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Åh så fin spalje!//Helen

    SvaraRadera