söndag 22 januari 2012

Erbjudande på Marschallhållare Rosett!

Jag har några marschallhållare Rosett kvar i lager som jag nu innan våren kommer säljer till rabatterat pris! Jag designar och tillverkar delarna till marschallhållarna som är gjorda  av rostig plåt och armeringsstål. En smed i Fagersta hjälper mig med svetsningen.


 Marschallhållaren är ett fint smycke för trädgården under hela året och vill man så kan man också använda den som växtstöd då den är 160 cm hög!





















Med rabatten kostar marschallhållaren 350 kr ( ordinarie pris 495 kr) Vi  man köpa en krona till så kostar den 130 kr. (I kronan kan man sätta ett värmeljus, blockljus eller en mindre gravmarschall).

Besök webbutiken : www.rosverkstan.se

 Erbjudandet gäller så långt mitt lager räcker!

  
                    Ha en bra vecka!                    
 Kram

2 kommentarer:

  1. Verkligen jättevacker!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Åå helt underbart vacker, snygg både med & utan kronan i den. Kram på dig

    SvaraRadera