måndag 30 januari 2012

Att tända ljus...

Nu har de rostiga prinsesskronorna
flyttat in i badrummet också!


Jag tycker om att tända ljus. Ett  av min sons första ord var duuuuuus och pekade upp mot den tända ljuskronan. Så då förstår ni att här tänds det en hel del...
Så här års blir det extra mycket. Januari är ju en sådan kall och ruggig månad.


Jag längtar till solen börjar värma igen. Till dess tar jag mig varma bad och tänder mera ljus.


                                      Ha en bra vecka!
Kram
Ljuslykta Prinsesskrona egen design och lokal tillverkning i Fagersta Västmanland:

155 kr hos www.rosverkstan.se


6 kommentarer:

  1. Jättefin o håller med om att det är såå mysigt med ljus//Helen

    SvaraRadera
  2. Dom är verkligen fina! Ljus kan man inte ha för många av:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Ljus kan man aldrig få för mycket av och i din underbara krona måste det lysa otroligt vackert...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. De pryder verkligen sin plats. :) Jättefint!
    Jag förstår det... Det har kommit en hel del snö och det lär fortsätta ett par dagar till. Hör gärna av dig när du åker nästa gång. Vore som sagt jättekul att ses! :)
    Kramar!

    SvaraRadera