torsdag 29 december 2011

Våren 2011 med Rosverkstan

Avslutar året med lite bilder från i våras då det hände mycket...

 

 I maj öppnade vi vår trädgård för besökare som vill se våra växtstöd i vår egen trädgård. Varje fredag hade vi öppet då och nästa vår och sommar kommer vi att fortsätta med det!
Välkomna att hälsa på!!!

För aktuella öppettider se:

 
 Här är rostorn Prinsessa i vår trädgård. I bakgrunden syns hur jag förbereder för vår monter på Dalarnas trädgårdsmässa.


Parkeringen får agera monteryta och sedan bygger jag upp den som jag tror att jag kommer att vilja ha den, fast det blir aldrig som jag tänkt mig från början...


På våren tillverkar jag mycket av det vi säljer och inför mässor är det alltid fullt upp.


Rostorn Törnrosa i rostigt järn på Dalarnas trädgårdsmässa.
Fin att sätta i en stor urna tycker jag!


Jag hinner även med besök till många av våra återförsäljare. Här på Tyresö handelsträdgård fick jag fria händer att göra något fint kring växtstöden. Jag valde rostiga urnor och penséer i vitt och lila blandat med lite murgröna. Murgröna är alltid fint mot det rostiga tycker jag! 


Jag packar och packar för jämnan under några hektiska veckor på våren. Här ska Törnrosa skickas till Wij trädgårdar.


En nyhet under våren var blomstöd Virvla.


Ett hemma hos reportage i Västerås tidning blev det också. Nya kontoret var precis invigt.


Ibland dyker mina växstöd upp i tidningar.
Hur roligt som helst och jag blir så stolt.





















Hoppas ni alla får en bra avslutning på 2011
 och ett Gott nytt 2012!

Kram

4 kommentarer:

  1. så fina bilder...Gott Nytt År på er. kram

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint! Jag bara måste försöka hinna med ett litet fredagsbesök framöver ;). Gott nytt år! //Marie

    SvaraRadera
  3. Så mycket roligt och fint du hunnit med under året!

    Önskar ett Gott Nytt År till dig! Tack för i år :-)

    /Annika

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackra och inspirerande bilder! Nu är det bara sommar och en trädgård som fattas för min del :)

    SvaraRadera