torsdag 1 december 2011

Ni är väl med och tävlar den 4 december om en marschallhållare?

Då lottar jag ut en marschallhållare Hjärta! Tryck på länken  och läs om hur du gör för att vara med
 http://rosverkstan.blogspot.com/2011/10/tavla-om-en-designad-marschallhallare.html

 Just nu är den allra finast med granris tycker jag!




Vet ni att i dag har jag varit en riktig turgumma? Jag vann ett presentkort på
Hedvigs trädgård i Gävle hos utlottningen hos Anna-Karin med bloggen Landet krokus.  De har förresten julmarknad där i helgen för alla som bor i närheten!

Ps. Hedvigs trädgård är  Rosverkstans återförsäljare av blomstöd Rosett och Hjärta. Här finns också visningstorn av rostorn Prinsessa och Riddare.

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej!! :)

    Är ledsen att säga det, men när jag klickar på bilden med den underbara tävlingen om marschllerhållare kommer jag ingenstans :( Google säger att sådant adress finns inte... och på bloggen hitta jag inte separat inlägg om tävlingen! Så jag gärna länkar till bloggen med bilden, men vet inte vilka villkor är för utlottningen ;)

    Ha en fin Advent! kram/Olg@

    SvaraRadera
  2. Jag gissar att det är fellänkat på något vis för jag kommer inte heller till den avsedda sidan utan har samma problem som Mom´s kitchen.

    /Anna

    SvaraRadera