onsdag 28 december 2011

Lite vår kan man väl alltid börja drömma om...

...så här i slutet av december? Jag tänkte inleda 2012 med att se blåbärsriset blomma i mitt köksfönster.


Få se om det vill sig..kanske lite för tidigt att ta in men man vet ju aldrig. Stora knoppar ser jag lite varstans i trädgården denna blida vinter så det är nog fullt möjligt att jag endera dagen får se små ljusgröna blad sticka fram ur riset.



Idag har jag varit till sjukhuset igen. Tror det var tionde gången minst på en månad. Lillkillen hade hög feber så vi misstänkte att det var streptokockerna som inte velat ge sig trots starkt penicillin. Som tur var konstaterades att halsen var fin och att det bara var ett förkylningsvirus.

Idag har jag skissat på en ny produkt inför 2012 , mer om det vid ett senare tillfälle..



Önskar er alla en god fortsättning!


Kram Anna

1 kommentar:

  1. Tittar in till dig och önskar ett riktigt GOTT NYTT ÅR ♥ Kram från Maria

    SvaraRadera