söndag 4 december 2011

Ett hjärta i granris och en vinnare är dragen.....


Idag har jag varit ute och täckt rosorna med granris för tredje gången. Den här gången skickade jag ut den äkta maken till skogen med sekatören. Nu är här laddat i rabatterna inför en vargavinter!
Vi satte 30 nya rosor i somras och de vill jag se även nästa år...snö och kyla skulle tydligen komma imorgon så det var i sista minuten.
Det blev lite granris över så det gjorde jag ett hjärta av.
 Mitt hitintills bästa, snabbaste och finaste julpyssel. Tog sisådär 10 minuter.

Nu är vinnaren dragen!
Stort grattis  till My Garden och ägarinnan av bloggen 
Hopp om gröna fingrar  Maila mig din adress och ditt telefonnummer så kommer marschallhållaren till närmste schenkerombud.

232 lotter blev det och den vinnade lotten drogs av maken.
TACK alla ni som var med och tävlade!




 Ni som varit med och tävlat får 50 kr rabatt vid beställning av en Marschallhållare Rosett tom 7 december! Beställ då via mail anna@rosverkstan.se



Se fler bilder: www.rosverkstan.se


Kram Anna
.

9 kommentarer:

  1. Stort grattis till lycklige vinnaren:) Pia

    SvaraRadera
  2. Stoort grattis till den lyckliga vinnaren!:)
    Stor Kram Annelie ♥


    PS Din hjärtrabatt var jättefin - en sådan ska jag göra i sommar:)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Nu gav du mig en idé minsann... ;)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Gratulerar vinnaren!
    Jag hade ju sån tur förra gången och nu står mitt fina rosstöd (hjärta) vid entrédörren och gör alla som kommer hit glada!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Lyckliga, lyckliga vinnaren!! Tack för ännu en fin utlottning!

    Ha en fortsatt fin kväll.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Så fint, som alltid här på din blogg! Vackert granrishjärta, det får jag nog testa, tack för tipset! =) Petra

    SvaraRadera
  7. Hej, bara att gratta vinnaren av din fina skapelse:) Underbar den med kronan och rosett! Christina

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin utlottning.

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren! Tack för en fin utlottning :-)

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera