tisdag 13 december 2011

Då jag formger mina produkter....

...är alltíd utgångspunkten att de ska fungera som vackra blickfång under hela året. 
 Jag vill bli ha något fint att titta på i min trädgård även under en grå regnig decemberdag!

 

Blomstöd Rosett barock och blomstöd Hjärta i min rabatt.

 Rostorn Prinsessa i min runda rosrabatt. Jag har valt att sätta en Astrid Lindgren som blir ca 1,5 m hög vid mitt ena rostorn för att formen ska framträda och inte rosen ta över hela tornet.


Prinsesskrona med hyacint och mossa utanför min dörr.
 Fula plastkrukor och hinkar klär jag ofta in i juteväv.


Här finns julklpappar för alla
 som tycker om trädgård!

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Ska nog tipsa maken lite inför jul...;). Tror inte systemkameran ligger i topp på hans lista med tanke på priset.Och du gör ju såå mycket fint! Ha det gott. Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tjusigt med juteväven, smart att dölja alla fula bra-ha-krukor. Vart köper man juteväv?
    Kram från ett regnigt & blåsigt Varberg

    SvaraRadera
  3. Och du lyckas verkligen bra med ditt formgivande - verkligen nåt man kan titta på året runt. Förstår att du har prinsesskronorna lite varstans, de är jättefina :-)

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera