tisdag 22 november 2011

Rosverkstans bästsäljare är...

Blomstöd Hjärta!


 Det här växtstödet säljer jag absolut mest av både i min webbutik, på mässa och till återförsäljare.
Kanske för att det har så många användningsområden? I krukan vid dörren som ett välkomnande Hjärta eller som stöd i rosrabatten. Varför inte kombinera tillsammans med något av Rosverkstans andra växtstöd?

Blomstöd Hjärta är 160 cm högt och designat och tillverkat av Rosverkstan . Materialen jag använder är plåt och armeringsstål. Alla blomstöd formar jag för hand så inget blir exakt lika utan få ett unikt uttryck!

Finns hos www.rosverkstan.se !

Ha en bra tisdagkväll! Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Ja, den är jättefin och jag gillar dina prinsesskronor också!
    Kram Malena

    SvaraRadera
  2. Hej jag tänkte bara tipsa om att just nu kör jag en tävling på min blogg med 4 st goodibags full proppade med "mamma och barn priser" för sammanlagt 6000 kr så passa in och anmäl dig och ha chansen att bli den lyckliga vinnare och göra dig själv eller någon annan glad lagom till jul:) kram

    SvaraRadera
  3. Såklart den säljer bra, den är ju inte bara praktisk utan även supersnygg!
    Jättefint det blev nedan med armeringsnät med dekoration!

    Trevlig 1:a advent!
    Annika

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att det är en bästsäljare! Jag njuter varje dag av mitt hjärta som jag vann! Det finns dessutom med i mitt inlägg idag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera