söndag 30 oktober 2011

Tävla om en designad Marschallhållare Hjärta från Rosverkstan!

Nu har du chansen att innan jul få pryda din trädgård med en designad marschallhållare från Rosverkstan!
Eller varför inte ge bort till någon i julklapp?

Jag designar och tillverkar delarna till marschallhållaren och en lokal smed hjälper mig att svetsa. Marschallhållaren är 160 cm hög och fungerar också som växtstöd.

Läs mer hos!: www.rosverkstan.se


Så här gör du för att vara med!
1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. anna@rosverkstan.se

2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med första bilden i detta inlägg. Skriv vid bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 4 december!

3 lotter- Bli följare av min blogg! 
Ni som redan är följare får givetvis
3 lotter. Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista.

Lycka till!  
Kram Anna

Ps. PÅ FACEBOOK PÅGÅR OCKSÅ EN UTLOTTNING AV EN MARSCHALLHÅLLARE, Alltså har ni chans att vinna även där om ni klickar er dit...:) Ds


96 kommentarer:

  1. Dina marshall hållare är helt underbara och nu när det börjar bli mörkt ute är det ju perfekt
    Jag tar 3 lotter
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Jaaa, äntligen en ny chans att tävla hos dig! Satt bara häromdagen och dreglade över dina vackra marschallhållare. Med något så fint att pryda trädgården med får vintern gärna komma, kan bara tänka mig hur fin den måste vara i en snödriva till jul. :)

    Jag länkar, kommenterar och följer och slår därmed till på tre lotter. Hoppas och håller tummarna!

    Kram från Hanna

    SvaraRadera
  3. Åh, en sån skulle man ju gärna vinna =)
    Jag är redan följare så jag tar tre lotter och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och försöka vinna den fina marschhållaren. Jag tar tre lotter.
    kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. jeg vil så gerne vinde.. og jeg har faktisk have i Sverige!
    3 lodder til mig , tak:-)

    SvaraRadera
  6. Hej Anna!
    Wow, den fina marschallhållaren vill jag gärna vara med och tävla om, hur fin som helst! Jag tar 3 lotter då jag länkar och är följare!
    Ha en fin kväll!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  7. Hej Anna. Jag vill naturligtvis ha dubbel möjlighet att vinna dina fina marchallhållare. Helena Nyren

    SvaraRadera
  8. Vill absolut vara men och tävla om att få vinna din superfina marschallhållaren. Då blir det 2 lotter, Tack!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med, en lott!:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. En så snygg marschallhållare hade passat perfekt i vår trädgård så jag vill absolut vara med och försöka vinna en sådan..
    Följare är jag och jag länkar från min sida..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Jag gör ett försök, den är ju så fin! Har länkat och är följare sedan tidigare så får hela tre lotter! Och nu håller jag tummarna, hårt!

    SvaraRadera
  12. Jag tar 3 lotter som vanligt och hoppas på tur denna gång!

    Anna

    SvaraRadera
  13. Jättefin skulle passa perfekt hos mig.....=)
    Är följare sedan tidigare så tre lotter tack!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med,och tar 2 lotter.
    redan är följare med bloggnamn gratishav.
    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  15. Hej
    jag vill gärna ha 3 lotter.
    Så fina, så nu håller jag tummarna!
    Mvh Malena

    SvaraRadera
  16. Det får bli tre lotter förstås:-)
    Kram Hanna C

    SvaraRadera
  17. Jag vill såklart vara med och tävla.
    Har din länk på min blogg och är följare sedan tidigare.

    Kramkram/Sara

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Tre lotter för min del. Nu gäller det att hålla tummarna!

    SvaraRadera
  19. Hej, även jag vill ha tre lotter!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  20. Hallå, ny utlottning = ny chans till vinst. Jag tar tre lotter som brukligt är.

    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  21. Hejsan, är självklart följare av din blogg så jag tävlar & håller tummarna med mina tre lotter

    kram Ninna

    SvaraRadera
  22. Jag vill gärna vara med i din utlottning! Jättefin vinst!
    Tre lotter tack:). Har länkat hit från min blogg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  23. Oh, ja, jag vill vara med i utlottningen! 3 lotter har jag räknat ut att det nog blir! Så roligt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  24. Är gärna med i din utlottning! Tre lotter.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  25. Åh, visst var det den jag fastnade för när jag såg den i någon tidning, jättefin!! och så klart vill jag vara med i utlottningen. Tre lotter tack.
    Kram

    SvaraRadera
  26. Ohhhh. ännu en chans att vinna ett ev dina fina grejor.
    Jag är följare då blev det 3 lotter eller hur.
    Hälsning Meta

    SvaraRadera
  27. Hoppas på turen... länkar och är redan följare!

    SvaraRadera
  28. Vill jätte gärna vara med . Jag har länkat = 2 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vinna den vackra marchallhållaren så jag slår till på tre lotter :)))
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  30. En rostig vacker maschallhållare i trädgården tackar man absout inte nej till !! 3 lotter för mig tack !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  31. Oj - hittade sidan av en händelse och blir gärna en följare! Vilken trevlig sida och vilka trevliga saker!
    3 lotter till mig då? Och lite nybörjartur kanske :)
    / Sussie

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/4-december-vinn-marschallhallare.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  33. Klart man tar chansen att vinna, en lott till mig.
    Hälsar
    EVA

    SvaraRadera
  34. Oj så kul Anna, jag är ingen facebookare så jag är jätteglad att du har tävling här också!
    Självklart länkar jag och norpar raskt åt mig 3 lotter!!

    Ha en skön helg.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  35. Jag är med!!
    Tre lotter tack!!
    =)

    http://ejmis.blogg.se/2011/november/tavling-2.html#comment

    SvaraRadera
  36. Åhh vilka suuuperfina ting du gör, helt otroligt!!! Jag vill absolut vara med i din fina utlottning och hoppas på tur!! Har inte satt mig in i hur det funkar att bli följare (måste göra det!!) så jag deltar med två lotter, länkar från mig!

    Stöööörsta kraaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  37. Drar en lott och håller tummarna hårt hårt hårt!

    SvaraRadera
  38. Jag är jättegärna med och tävlar, tar tre lotter. Har lagt upp länk i min blogg och gillar på Bloglovin.

    SvaraRadera
  39. Jag är med! :o)
    /Lotta

    SvaraRadera
  40. Självklart vill jag vara med i din fina utlottning!! 3 lotter tack:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  41. Självklart vill jag vara med och tävla, tre lotter blir det, tack!

    MVH
    Jessica

    SvaraRadera
  42. Fantastiskt vilken vinst.
    Jag gillar rostigt så den skulle jag bli överlycklig för.

    Tar 3 lotter
    Håller tummarna.

    Gunilla

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Jag är med och tävlar med tre lotter...(har kommenterat, har länkat till din blogg och tävlingen från min blogg och är redan följare av din blogg.)

    Hoppas jag vinner då jag är stormförtjust i Rosverkstans grejor

    Vänligen Lena

    annalenasays.blogg.se

    SvaraRadera
  44. Helt otroligt snyggt! Och jag skulle behöva växtstöd i min trädgård.

    SvaraRadera
  45. Hej, hej!
    Sån tur att jag hittade hit när det är utlottning och allt :-) Kul, jag vill gärna vara med och länkar och blir följare såklart :-)

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Annika

    SvaraRadera
  46. Hej!!
    Jag tar gärna tre lotter, gillar överallt! Är följare och älskar dina saker!

    Nu hoppas jag på turen också:)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  47. 1 Lott. Jag är med och tävlar om en marschallhållare till min syster. Den får gärna bli en julklapp till henne.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med i din fina utlottning:)
    Du gör så fina saker.

    Hoppas på tur med 3 lotter
    Kram Tina

    SvaraRadera
  49. Skriver upp mig på tre lotter! Den här chansen vill man inte missa.
    Ha det bäst!
    Hélena

    SvaraRadera
  50. Jättegärna med i utlottningen. Ni har så läckra saker!Ska gilla på FB också förstås.

    SvaraRadera
  51. Heeeeej Anna! Klart jag är med! Har ju haft förmånen att få se många av dina vackra skapelser live och kommer definitivt att investera i någon av dem när våren kommer... Om jag nu säljer något på nästa julmarknad dvs. *hahaha* Jag kniper 3 lotter på en gång!

    Varm kram/ Anna

    SvaraRadera
  52. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  53. Jag ger mig också in i den spännande utlottningen och drar 3 lotter.

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  54. God kväll...

    3 lotter till mig.. Nu gäller det att hålla tummarna..

    SvaraRadera
  55. Klart jag vill vinna! Har precis i höst fått ett rosenstöd(hjärtat) levererat till min trädgård. SÅ fint, mera från er önskas så klart o vinna vore ju jättebra!En lott till mig, tack, o så håller jag alla tummarna!
    Lenas trädgård

    SvaraRadera
  56. Norpar självklart åt mej en lott, o håller tummarna...:))
    Kraam Git

    SvaraRadera
  57. Självklart vill jag få chansen att vinna! Jag är följare, har ingen blogg men länkar från Facebook istället :-).
    Jag håller tummarna!!

    SvaraRadera
  58. Hej vännen!
    Vill ju självklart vara med och tävla även här.. :) Har länkat så jag kniper tre lotter!
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  59. Vill gärna vara med på utlottningen..hittar inte vart jag kan lägga till mig som följare hm!
    tog lite bilder från din monter och la upp på min blogg med hänvisning till din hemsida( från Färna)
    Ha det bra..
    kram

    SvaraRadera
  60. Hejsan! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av den fina marschallhållaren..en lott för mig.
    ann.m.dahlberg@gmail.com
    Hej från Ann :-)

    SvaraRadera
  61. Hej, vilken tur att jag fann denna tävling, jättefin är den, din marschallhållare. Jag kniper åt mig tre lotter :)och hoppas på tur:D Christina

    SvaraRadera
  62. Hej.
    Ohh underbara du, tack för en härlig utlottning!
    Jag tar 3 lotter och håller tummarna.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  63. Hej! Vilken fin marschallhållare, länkar och tre lotter tack.
    Nu håller jag tummarna./ Berit

    SvaraRadera
  64. Jag är supergärna med och hoppas på turen med en liten lott

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag är gärna med det blir tre lotter är följare på bloglovin

    tipsar på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    ha en bra dag
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  66. Hej! Jag deltar gärna i din utlottning! :)Välkommen till mig du också!

    SvaraRadera
  67. Självklart vill jag vara med i utlottningen, och kommer fortsätta följa din blogg. Vad mycker vackert! På återseende ;) //Marie

    SvaraRadera
  68. Hej!
    Klart jag vill vara med i din utlottning!Har ju kollat in dina fina grejer mer än en gång om man säger :-)Så 2 lotter TACK.
    Jag har oxå en utlottning hos mig.En fuchsia i metall som jag gjort själv. Välkommen att delta!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  69. Jag vill gärna ha chansen att vinna den fina marshallhållaren. En lott till mig, tack.

    karolina.bergman@home.se

    Mvh Karolina

    SvaraRadera
  70. Vinner gärna en så underbart vacker marschallhållare!
    Jag tar två lotter, =) Har länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2011/11/marschallhallare-hos-rosverkstan.html

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  71. Jag säger Hej och blir följare,så gärna 2 lotter tack. Kom in till mig och skrik om jag har turen på min sida.

    SvaraRadera
  72. Hej! Ja vill vara med i din utlottning och tar 2 lotter. Tack. Länkar på min blogg.
    Gordana
    designebygordana.blogspot.com

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar. Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/marschallhallare-412.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  74. Är med!
    Det här skulle vara en perfekt julklapp till mina föräldrar eftersom våra hållare gått sönder.

    Tipsat: http://tips.devote.se/blogs/14382881/marchallhaallare.htm#WriteComment

    Följer din blogg på bloglovin redan

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  75. vill vara med, perfekt julklapp! =)

    2 lotter.

    Länkar: http://tuschaa.blogg.se/tavlingar/2011/november/4-dec-2.html#comment

    min mail: tuschaa@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Är gärna med.

    Har länkat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/11/tavla-om-en-marschallhallare-fran.html

    2 lotter.

    SvaraRadera
  77. Ååååå denna skulle jag gärna vilja vinna till min mamma =)

    Har länkat på min tävlings blogg och blivit följare av din blogg.

    http://tavlingarofreestuff.blogspot.com/2011/11/vinn-en-marschallhallare.html

    SvaraRadera
  78. Cissi (ceciliakaye@hotmail.com)27 november 2011 12:29

    jag är med! :D ( en lott)

    SvaraRadera
  79. Jag vill väldigt gärna vara med på en lott! Dom är ju SÅ fina!! Kram!

    SvaraRadera
  80. Jättefin! Vill också vara med! Tre lotter tack!
    Kram Lotta
    acjo69@yahoo.se

    SvaraRadera
  81. De är så otroligt fina! Jag vill gärna vara med på en lott! Hade varit så fin vid vårat hus nu till jul! Gillar på fb!

    Kram

    SvaraRadera
  82. Hej! Vad roligt med en utlottning. Jag vill mer än gärna vara med i utlottningen.

    MVH
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Jag vill jätte gärna bli följare av din blogg och tar gärna tre lotter. Vilken underbart inspirerande sida!
    Mvh Katarina
    katarina.jonsson@kvanum.com

    SvaraRadera
  84. Klart jag vill pröva lyckan igen! Bespetsar mej på 3 lotter - länkar med bild och blir följare!
    Nu hoppas jag på tur - åh, så vackra saker du gör!
    Lisa

    SvaraRadera
  85. Hej Hej !
    Jag tar jättegärna en lott,så spännande.
    Du har en underbar blogg & jag är ofta här & kikar.
    Nu önskar jag Dig en mysig adventstid..
    Kramar Caroline
    kallstorp112@telia.com

    SvaraRadera
  86. Jajamen!
    Klart att jag vill ha chansen att vinna!
    Är följare, har länkat och nu kommenterat!
    Gillar även på FB;)
    Nu bara att hålla tummarna*hårt*
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  87. Jag vill väldigt gärna vinna denna fina marschallhållaren. 3 lotter tack.
    Kram Ann

    SvaraRadera
  88. Oj, vad många som vill tävla, men jag gör ett försök ändå. Bente Stenberg:
    jan.052114848@telia.com

    SvaraRadera
  89. Hej 3 lotter för mig , nu håller jag tummarna YEHAAA,

    SvaraRadera
  90. Tur att jag inte har missat din tävling. Dina blomstöd och marschallhållare är så fina! Snyggt även att klä dem med granris som du visade! Jag länkar med bild och följer dig redan via min blogglista, så det blir 3 lotter. Hoppas förstås på vinstlotter...

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  91. Smyger igång bloggandet med att delta i din utlottning av en vacker marschallhållare. Älskar ju rost och hjärtan. Jag tingar 3 lotter o håller tummarna.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  92. 1 Lott.Jag vill vinna en i julklapp till mina föräldrar. Om jag vinner köper jag en till. De e jätte fina :)
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Ja gärna 2 lotter!

    Hälsningar
    AnnKatrin

    annka.noreliusson@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Är gärna med och tävlar, jättefint att ha i trädgården. Jag har satt mig som följare- anette carlsson.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  95. Jag är gärna med och tävlar.
    Har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/12/?link=1322999627

    epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  96. Skulle förgylla min trädgård.
    Tar en lott
    dahlkev@hotmail.com

    SvaraRadera