tisdag 18 oktober 2011

Mina svårfotade marschallhållare i Rosverkstans trädgård....

 Jag har försökt fota kvällstid när marschallen lyser men det blir aldrig bra...

 Min kamera gick sönder i somras så det jag fotar med nu är min telefon. Den funkar skapligt när solen lyser, men när det skymmer så blir det allt annat än bra...

 Jag ska minsann köpa mig en ny kamera! Det har bara inte blivit av än. Visst är den vita höstvädden superfin? Skärpan blev skaplig men närbildsläget.

Med min nya kamera ska jag ta superfina (hoppas jag) bilder på marschallhållarna när de lyser!
Någon som ha något bra tips hur jag ska lyckas med detta?


Till dess får ni bara se soliga bilder här på bloggen. Fast just idag kände jag att det inte gjorde något. Maken till gråtung och regnig höstdag får man leta efter. Har varit inne hela dagen med lillkillen som är sjuk i feber, så lite sol i sinnet piggar alltid upp.

Kram i höstmörkret! Anna

4 kommentarer:

  1. Soliga bilder är härligt;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Kanonfin marshallhållare & den vita blomman är ju bara så fin.
    Ser ut som du speglas i marshallen, eller ja en hand hihi. Jag har också bara mobilen att ta bilder med, inte dom bästa inställningarna men men. Här i Varberg har det varit grått & regnigt hela dagen så dina soliga bilder var fantastiska att titta på såhär på kvällskvisten. Kram Ninna

    SvaraRadera
  3. Bilderna ser fina ut tycker jag:) Blev nog lite förälskad i din vita vädd...sån måste jag ha till nästa säsong! Har du frösått den?
    Ha en forsatt trevlig vecka!

    SvaraRadera
  4. Layla Bengtsson10 februari 2012 10:39

    Underbara saker!!! Kommer ringa dig och se om du kan leverera ngt saker till mig i Skåne-:)..

    SvaraRadera