torsdag 29 september 2011

Vackra ljuslyktor från Rosverkstan!

Då jag ofta får frågan om Rosverkstans egendesignade prinsesskronor som tillverkas på plåtslageriet i Fagersta går att köpa som ljuslykta har jag härmed glädjen att berätta att....




Inom kort finns de till försäljning i Rosverkstans webbutik. De passar såväl i trädgården som inomhus!



 Jag brukar variera mig. Ibland använder jag blockljus och ibland värmeljus.
Till advent hade jag fyra på rad som adventsljusstake!

Ha en trevlig helg ni alla!
Kram Anna

7 kommentarer:

  1. De är sååå himla fina! Direkt upp på önskelistan inför jul! :)
    Länge sen! Är allt bra?
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vackra precis som dina andra skapelser:)

    SvaraRadera
  3. Helt klart ett måste! Så fina./Christina

    SvaraRadera
  4. Vilken bra julklapp! Så fina!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Ooh så fina dom var! :)

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  6. Så fina, men säg nåt som inte är fint på Rosverkstan:) //Helen

    SvaraRadera
  7. Dom är då otroligt vackra. Önskar dig nu en fin vecka, kram Maria

    SvaraRadera