måndag 1 augusti 2011

Vinn en designad Marschallhållare från Rosverkstan!



Vinnaren får själv bestämma vilken av modellerna Hjärta eller Rosett som han eller hon vill ha!

 Marschallhållaren går att använda med marschall eller med ett värmeljus i den rostiga kronan. Passar även som blomstöd i kruka och rabatt!
Värde 625 kr!



Så här gör du för att vara med!!!
1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. Berätta vilken av modellerna du vill ha om du vinner.  anna@rosverkstan.se
2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med någon av bilderna ovan. Skriv vid  bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 4 september!

3 lotter- Bli följare av min blogg!  Ni som redan är följare får givetvis 3 lotter.  Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista.

Lycka till!
Kram Anna

119 kommentarer:

  1. Ååå! Skulle väldigt gärna vara med och tävla om de fina marshallhållarna. Båda är superfina men "Hjärta" är min favorit! Har dig upplagd i min Blogglista sedan länge så jag hoppas på tre lotter!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill förstås vara med i din tävling! Vackrare marshallhållare kan man nog inte hitta! Om jag har tur och vinner vill jag helst ha Rosett, som är min favorit. Jag länkar med bild och följer dig sedan länge via min blogglista, så det blir 3 lotter. Nu hoppas jag på tur i dragningen!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Vill jättegärna var med och tävla om det fina priset. Tredje gången gillt!
    Jag tar tre lotter och om jag vinner vill jag gärna ha modellen Hjärta:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Klart man vill pröva lyckan att få vinna ett vackert marshallstöd.
    Följare är jag redan, och natruligtvis finns du i min blogglista.
    Har jag turen på min sida väljer jag rosetten :=)
    Önskar dig en trevlig vecka!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Har ju redan dig i min blogglista och länkar med bild. Rosett är min favorit.
    Hälsningar Brötis

    SvaraRadera
  6. Hej Anna! Självklart vill jag vara med och hoppas på turen att marschallhållaren Rosett hamnar i min rabatt! Jag länkar och är följare sedan länge så jag kniper 3 lotter!
    Ha en fin dag!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  7. Hej,
    Tvekar inte en sekund till din utlottning klart jag är med. Tre lotter kniper jag så nu är det bara att sitta och hålla tummarna på att jag blir den lycklige vinnaren ;-)

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vinna den med en krona i toppen.

    Har lagt bild i bloggen, länkar, har dig i bloglovin och i min egen blogglista nere till höger i min blogg.

    Nu väntar jag bara på att lyckan ska stå mig bi så att jag vinner :)

    http://ninalindh.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Åh jag vill så gärna vara med. Jag länkar till din tävling på din blogg och jag har nu blivit följare av den med. Jag hoppas på att vinna marschallhållaren rosett! Så fin. Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  10. Oj, vilken fin tävling! Jag vill gärna vara med! Länkar till bloggen med en av bilderna, i min blogglista finns du redan. =)
    Båda marschallhållarna är jättefina så det är inte lätt att välja en av dem. Skulle jag ha turen att vinna hamnar nog önskningen ändå på rosetten. Ha en fin dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Hej! Vilka fina vinster du lottar ut. Jag vill gärna vara med. Jag tar tre lotter. Och vinner jag vill jag gärna ha rosetten.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Åh, gissa om jag vill vinna! Tycker dina skapelser är alldeles underbara! Skulle jag bli den lyckliga väljer jag Hjärta. Tre lotter blir det även för mig! Ha det fint! Kram Hanna

    SvaraRadera
  13. Självklart, jag hakar på igen!
    Och jag tror det blir 3 lotter....spännande!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  14. å, det vore lycka att vinna! Kommenterar, länkar och är redan följare... så 3 lotter till mej, tack!

    SvaraRadera
  15. Åhh, nu måste det ändå vara min tur att vinna :o
    Länkar gör jag och följer gör jag, dvs 3 lotter. Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  17. Så underbara de är, de vackra och annorlunda marshallhållarna! Jag vill naturligtvis ta chansen att vinna en utav dem.Skulle lyckan stå mig bi, så vill jag helst ha hållaren med kronan.
    Jag har länkat till tävlingen från min egen blogg(högerspalten) och är följare sedan tidigare, så därför kniper jag 3 lotter :-).
    Ha det riktigt gott nu! Hoppas, hoppas på tur nu...:-) / Kram Karin

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med i utlottningen! Är ju följare och skrivit här, så det blir väl två lotter Kronan är ju för snygg, så den väljer jag. Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  19. De är så vackra, dina stöd och nu marschallhållare, suck! Fastän jag tror att jag förverkat min tur när jag vann ett Rosettstöd förra året så ger jag mig inte! 3 lotter och chans på en till rosett! Länkat förstås!

    Nu håller jag tummarna igen.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  20. Hej Anna!
    Jättefina marschallhållare!

    Jag är med i tävlingen och hoppas verkligen att jag vinner marschhållaren rosett.
    Jag har kommenterat inlägget, är följare av din blogg och har länkat till din tävling från bloggen samt att Rosverkstan ligger på blogglistan = 3 lotter.

    Vänligen Anna-Lena
    http://annalenasays.blogg.se/

    SvaraRadera
  21. Åh denna utlottning kan man ju inte missa;)
    Vi deltar med tre lotter tack. Rosetten är den vi gillar bäst;)

    Önskar dig en skön dag

    SvaraRadera
  22. Ännu en fin utlottning! Är gärna med.
    Länkar och har dig i min blogglist= 3 lotter.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  23. Hej igen!
    Glömde...skulle hemskt gärna vilja ha rosetten om jag vann:)

    SvaraRadera
  24. Jag hoppas på att vinna rosetten!!
    Skulle vara kul att få något i trädgården som ingen annan har.

    Susanne
    slgotland7(at)gmail.com

    SvaraRadera
  25. Alltså du gör så vackra saker!
    Jag är gärna med och tävlar även denna gång. ;)
    Jag skulle välja den med rosetten om jag vann.
    Tar tre lotter tack.
    Mari

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Nu kommenterar jag också - kan ju vara bra när man länkat:)

    Kram!

    SvaraRadera
  27. Så vacker den är, marshallhållaren med hjärtat på, den skulle jag så himla gärna återfinna ute i min trädgård sommartid, och vintertid nedstucken i snön utanför vår entré med brinnande marshall i. Jag är en ny följare av din blogg, och jag blev nummer 10 på Bloglovin' Blir det tre lotter då? :)
    katrinextra (at) gmail.com

    SvaraRadera
  28. Underbart vackra marschallhållare.....så gärna jag skulle vilja vinna en rosett. En alldeles nyfixad rabatt "Kajsa Varg" har sett dagens ljus i min trädgård och där...just där skulle ditt växtstöd bli njutbart för mig och för alla som tar en tur förbi tomten. Jag kommer att lägga till dig på min läslista och följa dig. Jag lägger upp en bild också! ...och drömmer om en vinst i ditt lotteri.
    Kram
    /Lotta

    SvaraRadera
  29. Åh, helt sagolikt vackra marschallhållare!!! Så fina!! Jag vill absolut vara med i din utlottning och om jag vinner väljer jag modell "rosetten". Det skulle vara så fint att tända en sådan utanför förstukvisten när det väntas gäster :)

    Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Stor kramiz aka

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Vill gärna vara med.

    Jag har länkat på min blogg = 2 lotter.

    Skulle jag ha turen på min sida så väljer jag hjärtat.

    Kram

    SvaraRadera
  31. Skulle jag vinna så väljer jag "rosett" av dessa fina vinster. Lägger till mig som följare och kniper 3 lotter för givetvis vill jag vara med i denna finaa tävling.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  32. Oj vilken fin! Jag trodde först det var ett rosstöd då jag såg tävlingen hos en bloggvän, men nu ser jag att det är en marshallhållare. Kul :) Den med rosett tyckte jag var finast.

    Kramkram/Sara

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna pröva lyckan i din fina utlottning. Jag önskar tre lotter, har lagt till mig som följare och länkar också.

    Marschallhållaren Rosett tycker jag är finast.

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  34. Är också gärna med i tävlingen.
    Såklart med tre lotter.

    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  35. Har jag tur, gillar jag rosetthållaren bäst!!

    SvaraRadera
  36. Blir överlycklig om jag vann hållaren med rosetten på!Skulle passa in kanonbra på min altan son mannen kämpat med hela sommaren!
    Ha en fortsatt go sommar!

    Mvh;Ulrika Skogstad (ulle65@spray.se)

    SvaraRadera
  37. Vill VÄLDIGT gärna vara med i utlottningen av den fantastiskt vackra marschallhållaren! Båda varianterna är underbara, men rosetten skulle passa vansinnigt bra vid vår entré :-)!

    Ha det bäst!

    //Katrin
    katrin.pettersson2@spray.se

    SvaraRadera
  38. Hej!
    Jag är gärna med i din utlottning, har ingen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig. Skulle jag ha turen att vinna så vill jag gärna ha en marschallhållare med ett hjärta.
    Ha det gott!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  39. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna den fina marscallhållaren! Länkar förstås till din utlottning och du finns med i min blogglista sen tidigare, 3 lotter tack!
    /Ann

    SvaraRadera
  40. Jag tar 3 lotter!
    Älskar dina saker, har så svårt att få in en kommentar men hoppas det fungerar nu.

    Anna

    SvaraRadera
  41. Jamen se nu fick jag till det! Hoppas på lika stor tur med vinsten!

    Anna igen, annaslantliv.blogspot.com

    SvaraRadera
  42. Dessa superfina marschallhållare vill jag självklart vara med och tävla om!

    Om jag skulle ha turen på min sida skulle jag vilja ha den med en rosett, så jag får lite variation ifrån alla mina andra hjärtan! :)

    3 lotter för mig, kommentar, länk och följare!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  43. Vilken jättefin...givetvis tar jag 3 lotter.
    Väljer hjärtat eftersom det är mitt lilla signum.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  44. Hej Anna...
    Visst vill jag vara med och tävla om dina underbara saker...
    Jag önskar då 3 lotter, då jag är följare, länkat dej och kommenterat....
    De är så vackra båda men jag föll för den som är hjärtformad....
    Ha en bra dag...
    Kram Malin

    SvaraRadera
  45. Jag vill också vara med och tävla, de är ju så fina!
    mvh Malena

    SvaraRadera
  46. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Så snygg! Det blir tre lotter, är redan följare och har lagt in en länk i min högerspalt.

    SvaraRadera
  47. Jag följer redan och tar 2 lotter och hoppas vinna hjärtat.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med och skulle vilja vinna rosetten.
    Följer dig via bloglovin

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Så klart är jag med!
    Tar tre lotter och tycker det är min tur att vinna nu;)
    Önskar mig hjärtat om jag vinner.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  50. Hej
    Oj, vilka snygga saker du gör...självklart vill jag delta...Länkar och börja följa så tre lotter tack och sen hoppas jag vinna Rosett!!
    kram susanne

    SvaraRadera
  51. Hej,
    Jag vill absolut vinna din fina marschallhållare till trädgården.
    Jag vill ha 3 lotter. Jag har länkat och lagt till dig i min blogglista.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  52. Det är klart att jag vill bli följare, länka till bloggen och kommentera! Vad mycket fina saker du har på bloggen, ska bli kul att kika omkring!

    3 lotter till mig=)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  53. Glömde ju skriva att om jag har turen att vinna vill jag ha den med hjärta=)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  54. Vilka vackra rostiga saker, vilken underbar konstnär du är!!. De skulle vara en ära att få sätta marschallhållaren med kronan från Rosverkstan i min trädgård.
    Det var också en glädje att hitta till din blogg och nu måste jag in och kolla alla vackra saker som du skapar och säljer i webbutiken.
    Jag tar tre lotter och håller min tummar.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  55. Åh, vad vackra! Om jag har turen med mig så önskar jag mig rosetten!
    Två lotter tack :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  56. Jag är gärnar med,och tar 2 lotter.
    skulle välja rosetten.
    är följare med bloggnamn Gratishav.

    Hoppas på tur!

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  57. Jag är gärna med! Öskar den med hjärtat.
    Jag tar 1 lott.

    mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  58. Wow! Har aldrig sett detta tidigare men böiv riktigt imponerad! Vill vinna men med hjärtat men kommer absolut tillbaka som kund också ;-)

    Jag tar lotter!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  59. Såååå fina de är, skulle förgylla min trädgård! Kronan skulle jag välja, så två lotter till mig tack!
    /Anita

    SvaraRadera
  60. Oops...håll på att missa tävlingen, o det vill jag ju inte!!!
    3 lotter tack, är sedan tidigare följare och så länkar jag till min blogg!
    Ha en trevlig dag! Kram ullis

    SvaraRadera
  61. Men Ååå den är fantastisk den med Rosett!
    Klart blir det TRE lotter.
    Hoppas, Hoppas!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  62. Klart jag vill vara med och tävla med 3 lotter! Har dig redan i min blogglista. Nu länkar jag till tävlingen också.
    Kram Hanna C

    SvaraRadera
  63. Är gärna med och tävlar om detta underbara trägårdssmycke med rosett! Har lagt upp bild med länk och lagt till din blogg i min länklista. Har även lagt mig som följare av din blogg så jag önskar 3 lotter.
    Kram!!

    SvaraRadera
  64. Åhhhhh vad fina grejer du gör!!!
    Jag måste få vara med trots brist på blogg och knappt kunskaper om hur man hanterar en dator;)

    Men trädgård har jag å den vill jag gärna smycka med din design! Rosettmodellen.

    Nu håller jag tummarna...
    MVH Anneli
    mail.anneli@home.se

    SvaraRadera
  65. Vilka underbara växtstöd att förgylla trädgården med! Skulle jag vinna så väljer jag det med hjärtat! Men båda är jätte fina!
    Räcker inte 3 lotter denna gången så har jag i alla fall hittat ett perfekt tips till trädgåden.
    Jag måste verkligen spana in dina härliga kreationer lite mer och se om det finns någon återförsäljare i närheten! Vi ses
    Kram
    Ylvali

    SvaraRadera
  66. Vilka fantastiskt vackra saker du gör!
    Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter, har jag turen att vinna vill jag ha rosett. :-)
    Min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/4-september-vinn-vacker-marschallhallare.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  67. Super fin! klart att jag vill prova lyckan! Jag tar 2 lotter!!!
    http://barbados.blogg.se/2011/august/4-september-marschallhallare.html

    SvaraRadera
  68. Vill också gärna vara med i din fina utlottning:)
    Om turen skulle vara framme så föll jag för rosetten:))
    3 lotter tack.
    Ha det fint
    Kram Tina

    SvaraRadera
  69. Så otroligt vackra :)
    Vill ha en sån här hemma i min trädgård som ska få sig en rejäl makeover nästa sommar :D

    SvaraRadera
  70. Jag vill va me :) Vill försöka vinna en snygg marschallhållare till mina föräldrars trädgård. Dom brukar ha marschaller tända. Hjärta e finast.
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Åh vilka fina marchallhållare, Rosetten skulle göra sig så fin i min trädgård. Jag kommenterar, länkar och följer! Jag hoppas, tror och önskar att jag blir den lyckliga vinnaren !


    Kram /
    Maria

    SvaraRadera
  72. Du gör så mycket fint! Hittade tävlingen via bloggen Yllenystanet!
    Jag är gärna med om 1 lott och båda är superfina, men ska jag välja så blir det den översta med hjärtat under!!

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar om Rosetten.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/08/4-sept-vinn-en-designad.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  74. Första gången jag är inne på din blogg o webbutik. Jag är helt inne på armering och det rostiga i trädgården, det är jättesnyggt. Skulle hemskt gärna vilja vara med på utlottningen och det spelar ingen roll vilken jag vinner, om jag vinner, alla är lika fina. Jag kommer definitivt blir följare av din blogg.

    MVH
    Agneta

    agneta.kyro.hansson@telia.com

    SvaraRadera
  75. Jag tar en lott och tävlar om en med hjärta=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. 1. Jag är jätte gärna med och tävlar :)

    2. Jag skulle vilja vinna den med hjärtat

    3. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/august/marschallhallare.html

    4. Börjat följa dig på bloglovin

    Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Såå ljuvliga!!

    Jag måste ta chansen att vinna och kunna förgylla min rosenträdgård!!

    Jag länkar hit också!!

    Ha en riktigt mysig Augustihelg nu!!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  78. Vill ha en med hjärta på i mitt trädgårdsland... Hoppas, hoppas!

    mari.utan.e@hotmail.se

    SvaraRadera
  79. Hej! Vill gärna vara med i utlottningen min favorit är den med rosetten.
    Har länkat från min blogg:
    http://annastavlingslankar.blogg.se/?tmp=21140641
    Hoppas på tur :)
    Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  80. Åhh vem vill inte ha en så vacker marschallhållare, jag köpte ett två pack marschaller idag- och behöver verkligen en hållare insåg jag just! Så hittade jag till denna tävling ett par timmar senare- måste vara ödet;) 3 lotter får det bli. Kram Johanna

    SvaraRadera
  81. Du finns med i min blogglista så jag hoppas på tre lotter & naturligtvis på att den tjusiga "Rosetten" kommer att få pryda min trädgård. Dina alster är så fina. Ha en trevlig sensommar/höst. Ninna

    SvaraRadera
  82. Oj så vackra marschallhållare. Jag vill så mycket gärna vara med i utlottningen. En med hjärta skulle jag välja. Hoppas på tur...

    SvaraRadera
  83. Å vilka fina och inspirerande trädgårdsprydnader ni har, jag har sett erat verk tidigare på mässor! Vad roligt att se att ni även har blogg och webbutik. Självklart vill jag vara med i eran tävling, och önskar mej rosettmodellen om jag skulle vinna! Hade fint!

    Tyvärr fungerar det inte att lämna kommentar via blogspot idag, så jag lämnar min bloggadress såhär istället, www.vitakurbits.blogspot.com

    SvaraRadera
  84. Men vilka fina saker. Jag vill vara med och om jag vinner så önskas hjärta. Håller tummarna för hoppet att min trädgård ska få piffas upp.
    Hälsning Monika mail(empty_heart@live.se)

    SvaraRadera
  85. Jag vill också delta i utlottningen av de fina marschallhållarna :) Har länkat och lagt till mig som följare, så det blir 3 lotter!
    kram Tini

    SvaraRadera
  86. Jag skulle vilja vinna en med rosett.

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/august/valfri-marschallhallare-hos-rosverkstan.html

    Följer bloggen

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  87. Hej!
    Vad fin vinst! Har länkat och vill gärna vara med om två lotter.
    Kramis.

    SvaraRadera
  88. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla med en lott.
    Om jag vinner väljer jag hållaren med hjärtat.

    karolina.bergman@home.se
    Mvh Karolina

    SvaraRadera
  89. Jag hoppas verkligen att jag vinner så jag tar tre stycken lotter! :)

    SvaraRadera
  90. Som så många andra vill jag gärna vara med och försöka vinna en av dina vackra marschallhållare. Om jag har den stora turen att vinna så väljer jag rosetten.
    Charlotte i Borlänge

    SvaraRadera
  91. Men kära nån! Har jag inte anmält mig till din fina tävling?! Skärpning.. ;) Länkar självklart!
    Må så gott, vännen!
    PS. Nu har jag sett dina finfina alster både på Sofiero, Wij och Hedvigs här hemma i Gävle under sommaren. Såååå himla kul!

    SvaraRadera
  92. Tar en lott i din fina tävling:)
    Favoriten är den med hjärta.
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Hej! Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag deltar med två lotter (kommentar + länk) och om jag skulle ha den stora turen att vinna skulle jag helst vilja ha rosett-modellen.
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  94. Hej
    Men oj va fin, vill gärna. Länkar från min blogg och är nu följare. Verkligen superfin och jag hoppas den hamnar i min trädgård :)
    Önskar dig en fin helg och jag kommer även tipsa mina vänner på FB om din fina sida och dina alster.

    SvaraRadera
  95. Vilka fina marschallhållare! Jag är gärna med och försöker vinna en rosetthållare!

    Hälsningar
    /Helena

    SvaraRadera
  96. Jag är gärna med. Vill vinna krona med rosett.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/august/tavling-hos-rosverkstan-tom-49.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  97. Skulle önska den med en krona på, för den skulle då lysa med ett ljus i för min pappa

    SvaraRadera
  98. Jag vill vara med och har länkat:

    http://lottaochlivet.blogspot.com/2011/08/tavling_03.html

    Hoppas på att vinna den med krona.

    SvaraRadera
  99. Oj vilka underbara saker du har på din blogg! Jag ramlade in på den här bloggen av en en slump, och gissa om jag blev positivt överraskad av innehållet! =)
    Jag vill vara med och tävla om den fina marschallhållaren med rosetten. Jag deltar med tre lotter. Skulle passa fint nu när vi har köpt hus med trädgård som behöver "piffas till".
    Kolla min blogg!

    http://photolifeofme.bloggsida.se/

    Tack för inspirationen på din blogg!

    SvaraRadera
  100. 1. Den fina hjärtformade hade passat alldeles utmärkt i vår trädgård :-)
    2: Bloggat http://happymy.blogg.se/2011/august/marschallhallare.html

    happyme@hotmail.se

    SvaraRadera
  101. Hej hej klart att man är med!

    Skulle vilja vinna kronan.

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  102. Jag är med. :)

    1 lott: Jag vill vinna den med rosetten.
    2 lotter: Jag följer din blog, blev nr 10

    Jag har tyvärr ingen blogg, men jag tar 2 lotter då :)

    Kram Michaela (michaelasik@hotmail.com)

    SvaraRadera
  103. Oh!! vilka underbara marschallhållare de är lika fina båda två men om jag vinner vill jag nog ha den med rosett för den är sirligare.

    Hälsningar Margaretha

    margaretha.fridh@comhem.se

    SvaraRadera
  104. Åh, jag vill gärna vara med att tävla om marschallhållaren som ser ut som ett hjärta. Den passar mig bra i smaken. superfin. här länkar jag till din blogg:

    http://onmywings.blogg.se/2011/august/tavling.html

    //Hanna, eriksson248@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. 3 lotter vill jag ha. Har skrivit om tävlingen i min blogg: http://phantazia.blogg.se/2011/august/celine-tavlar-1.html har även lagt till dig på bloglovin'

    SvaraRadera
  106. Båda är lika fina, men skulle jag för en gångs skull vinna något, så vore det kul att få den med rosetten.

    SvaraRadera
  107. Hej!

    Åhhh..så fina, jag skulle jättegärna vilja vinna den som heter Rosett. Har tipsat i min blogg ! :)

    http://bullmammans.webblogg.se/tavlingsblogg/

    elineklind @ live .se

    SvaraRadera
  108. Åh så fina.. De hade verkligen gjort sig hos oss när vi skall ha lite kalas och jul och så hos oss..

    Jag länkar från min blogg och skulle jag vinna vill jag ha båda ;) Fast eftersom jag bara kan välja en så blir det den med hjärtat..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  109. Hej

    Jag gillar trädgård väldigt mycket, har en liten radhustomt skulle gärna vilja vinna den som heter rosett.
    Ha det gott
    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  110. så hilma fina. gillar verkligen den rostiga looken. vinner jag skulle jag vilja ha rosett.
    Ha en strålande dag

    SvaraRadera
  111. Hejsan! Vilka underbara skapelser. Det var svårt att välja ut en enda av dem, men jag bestämde mig slutligen för "Rosetten".
    Kram/Marianne
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  112. Jag hittade precis hit till din fina blogg! Och vilken tur att jag hinner vara med i tävlingen, jag tar gärna tre lotter. Om jag har turen att vinna väljer jag den fina rosetten.
    Maria

    SvaraRadera
  113. Åh det blir svårt dom är super fina bägge två....men som nygift tror jag det blir hjärtat :)

    SvaraRadera
  114. Åh, så mycket fint! Jag vill vara med i utlottningen med två lotter, så jag länkar hos mig.
    Hälsningar Jennie

    SvaraRadera
  115. Jag var lite för snabb där - tre lotter vil jag givetvis gärna ha, eftersom jag såklart blir följare. Om jag skulle ha den stora turen att vinna skulle jag vilja hjärtat.
    Hälsningar igen, Jennie

    SvaraRadera
  116. Jag vill vara med och tävla om det fina hjärtat som kan lysa upp mörka höstkvällar i min mammas vackra trädgård.

    Följer din blogg på blogger!
    /Emma (nutsandbananas@gmail.com)

    SvaraRadera
  117. Hejsan!

    Jag vill gärna delta i din tävling, om man ännu hinner förstås!
    I högra sidospalten på min blogg har jag bildlänkat till tävlingen.

    Häls. F

    SvaraRadera
  118. Ojdå, glömde att säga vilken marschallhållare jag vill ha om jag har turen att vinna! Båda modellerna var fina, men rosetten var nog snäppet finare, så den hade jag gärna velat vinna!

    /F

    SvaraRadera