söndag 21 augusti 2011

Marschallhållare från Rosverkstan!

Roligt att så många vill vara med och tävla om en valfri marschallhållare. Utlottningen avgörs den 4 september så än är det inte försent att vara med!

 Det är mest Marschallhållare som jag tillverkar just nu. Kanske inte så konstigt då kvällarna blivit så mörka!


 Vart tog värmen och sommaren vägen? Varmt te och filten på blir det ikväll.



Imorgon ska jag tillbaka till fritids. Många nya barn att ta hand om. Det blir spännande!
Ha en skön vecka!
Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Helt ljuvliga är dom. Jag håller mina tummar sååååå hårt över att det är mitt namn du drar den 4;) wiiii vad fint det hade varit att ha något från rosverkstaden i min trädgård...

    Önskar dig en skön avslutning på helgen

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är många som vill ha dina vackra marschallhållare i sina trädgårdar.
    Här har det börja regna nu ikväll, jag känner verkligen att hösten börjar närma sig. Ha det så gott och spännande i morgon på fritids!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  3. Åhh vem vill inte ha en så vacker marschallhållare, jag köpte ett två pack marschaller idag- och behöver verkligen en hållare insåg jag just! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Ja, vart tog sommaren vägen.....Marschallhållarna är verkligen underbara!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Så vackra saker du gör! Nu när mörkret närmar sig så bara måst eman ha massor av ljuspunkter i sin trädgård, så jag förstår att det är marschallhållarna som går bäst.

    SvaraRadera
  6. De är så fina, marschallhållarna! Så vackert att pynta trädgården med, och mysigt med ljuset nu när det börjar bli mörkt om kvällarna..
    /Petra

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara marschallhållare! Hoppas ju på att vinna en i tävlingen ;-). Skulle vilja ställa upp en på strandkanten för att lysa upp för svärfar och vår son som är strödda i havet. Och vad skulle då inte passa bättre.

    Du verkar ha en helt fantastisk trädgård som jag måste kika mer på!
    Kram från en rosfantast,
    Ylvali

    SvaraRadera