lördag 13 augusti 2011

Jag blir såååå glad...

... när någon ringer på min telefon och säger att de sett nåt fint från Rosverkstan i någon tidning som de gärna skulle vilja ha!


Det hände häromdagen då en trevlig dam ringde och önskade köpa ett Blomstöd Rosett som hon sett i Hus och hem nr 10. Jag gick till affären på lunchrasten och köpte ett nummer. Satt mig på en bänk och bläddrade och  fann den här notisen.


Det här är mina favoritbilder på Blomstöd Rosett!

Jag är inget vidare alls längre på att kommentera era bloggar. Det har varit fullt upp i sommar i företaget, vilket jag är så glad för förstås, men jag hinner inte riktigt med allt jag vill. Men vi går ju mot mörkare tider och det brukar kunna medföra fler timmar vid datorn!

Ha en skön kväll!
Kram Anna

10 kommentarer:

  1. Jag har tänkt att skriva till dig att jag såg annonsen i Hus & Hem. Jag prenumererar på tidningen. Vad roligt för dig att få uppmärksamhet. Hoppas du säljer mycket!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Förstår att de vill ha dina fina saker!!! Kul att få respons och uppmärksamhet! Kram fina du . / johanna

    SvaraRadera
  3. Roligt när dina fina grejer finns med i tidningarna, jag såg dom också någonstans, var det kanske samma, eller, jag får titta igenom någon dag.
    Agnetakram

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är stolt... det SKA du vara! Jag älskar mitt blomstöd och ser på det VARJE dag. Det flyttas ofta runt i rabatterna och används inte som stöd utan som SMYCKE! Och tänk, hela vintern står det där i snön och PRYDER!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Så roligt att det går bra för dig, fast inte så konstigt när du gör så vackra ting. Hoppas innerligen att jag vinner i din utlottning för jag har redan sett ut en plats för vinsten i trädgården;)

    Ha en skön dag
    Syster A

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Mycket arbete och du blir belönad, det är väl toppen?!

    Vila ibland också:)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Förstår att du blir nämnd i tidningar så vackra saker som du skapar.
    Grattis och all lycka till dig!!!
    Ha en fin söndag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  8. Så roligt när dina blomstöd uppmärksammas på olika håll! De är så vackra! Att det sedan blir mera jobb för dig är kanske bara positivt...

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Jag brukar se dina grejer lite här och var i tidningar.
    Kul att det går så bra för dig. :) För vem vill inte jobba med sånt man brinner för?!
    Ha en skön söndag.
    Kram Mari

    SvaraRadera
  10. Kul att det går bra för dig! Alla gillar väl dina rostiga blomstöd:) Och blogga hinner vi göra när vädret blir säme.
    Ha det gott!

    SvaraRadera