torsdag 21 juli 2011

Vackraste semesterbilderna

Den här fantastiskt vyn fick jag uppleva många kvällar under vår vecka i Kivik!
Jag vill tillbaka...och vi bokade faktiskt två veckor nästa sommar.
Den här bilden förstår jag faktiskt inte hur jag lyckades ta med mobilen. Det är min absoluta favoritbild.



 Ibland har man tur! Detta vackra stenhus från 1800-talet blev vårt i en vecka. Hunden Igor stortrivdes. På gården fanns 3 andra hundar och alla kunde springa lösa eftersom det var så avskilt.


Vackra stenar fanns det gått om på stranden. Vi sysselsatte oss med att bygga stentorn.
Badade gjorde barnen medan vi doppade stortån och huttrade.

               
                    En tur till bror och svägerska hann vi också med. Otroliga stockrosor hade dom!
Titta gärna på deras fina trädgård i bloggen www.sommararetrunt.blogspot.com

PS. Snart får ni se en NYHET från Rosverkstan inför hösten. Något som lyser upp i mörkret! DS.
KRAM
Anna

12 kommentarer:

  1. Underbara sommarbilder! Förstår att ni trivdes där.

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Underbara hel underbara! Kram J

    SvaraRadera
  3. Kivik är så vackert och så mycket att se på och att göra! Förstår att du längtar tillbaks! Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  4. Så fint!!!! Skulle mycket väl kunna tänka mig en vecka där i slutet av augusti - om det är ledigt förstås....

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint. Förstår varför du bokade stugan till nästa sommar också.
    //Anne-Lie

    SvaraRadera
  6. Men åh så underbart det ser ut! Kanske nästa sommar:)))
    Kram Margot

    SvaraRadera
  7. Woaw, underbara bilder från Sveriges bästa ställe.
    Nyfiken på att se vad du har för lysande nyhet för hösten.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  8. Vilka bilder så vackra och vilken stuga så fin, den hade jag också pixat om igen!
    Och snart kommer mitt rosstöd, yipiiee!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. ...att det ser underbart ut! Fast det är rätt bra här på södra Gotland också TROTS att jag varit ute och grävt upp en rabatt idag. I 27 graders värme, fuktig luft och strålande sol. Puh!

    SvaraRadera
  10. Så fina sommarbilder, vilket härligt land vi bor i.//helen

    SvaraRadera
  11. Ja vilken underbar bild, jättevacker!
    Mysigt det såg ut, skönt att komma bort lite..
    Väntar på att se vad det är ....
    Kram Malin

    SvaraRadera