måndag 25 juli 2011

En lysande nyhet från Rosverkstan inför mörka sommarnätter.....

Är den här ljuslyktan eller marschallhållaren! Vill man ha en ljuskrona på toppen så sätter man ett värmeljus i, eller ta bort ljuskronan och sätt i en marschall. Fungerar även som blomstöd åt dina växter då det är 150 cm högt.

Går att få med eller utan ljuskrona i rostig plåt.
Finns snart i webbutiken men går att beställa via mail anna@rosverkstan.se !


Kostar 495 kr utan ljuskrona och 625 kr med krona i rostig plåt.

PS. Finns snart en annan modell med rosett i rostig plåt för den som önskar! DS

Ha en bra måndag!
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Dom är ljuvliga!!! Önskar att jag hade trädgård så jag kunde ha en eller flera av dina konstverk! Kram J

    SvaraRadera
  2. Såå snygg, blir ju alldeles sjuk ju!//helen

    SvaraRadera
  3. Precis huuuuuuuuuuur fin som helst - VILL HA!!!!!

    kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. De var snygga!!!

    Ha det fint, Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Jag vill göra en sån mur som du har av lecablock, antar jag att det är. Kan du inte ta ett kort på den och visa? Vad har du på baksidan? Bara vägg?

    Nu var jag här igen, Marie:)

    SvaraRadera