måndag 13 juni 2011

Vinn ett Blomstöd Hjärta!

 Jag firar försommaren med en utlottning!
Till alla fina läsare av min blogg vill jag lotta ut ett romatiskt Blomstöd Hjärta!
Jag designar och tillverkar blomstödet som är 160 cm högt. Det passar bra att ha i såväl kruka som rabatt!

Så här gör du för att vara med!!!

1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg eller maila mig. anna@rosverkstan.se
2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg med första bilden i detta inlägg. Skriv vid  bilden: Tävling hos Rosverkstan tom 15 juli!


3 lotter- Bli följare av min blogg!  Ni som redan är följare får givetvis 3 lotter.  Samma sak gäller om du har min blogg i din blogglista.

Lycka till!
Kram Anna


Vacker detalj längst ned på blomstödet!










































Blomstöd Hjärta i senaste numret av tidningen Lantliv!

PS. Nu har vi sänkt fraktkostnaderna i webbutiken. www.rosverkstan.se DS


82 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Klart jag vill vara med i utlottningen av ditt fina blomstöd :=)
    Naturligtvis finns din blogg i min lista.
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas på en riktigt stor tur denna gång.
    Jag är följare av din blogg sdan länge och länkar ochså.
    3 lotter blir det väl.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Kul med ännu ett lotteri...hoppas på tur!
    har länkat med bild och följare är jag redan.3 lotter blir det väl...
    ha en skön sommardag
    mia

    SvaraRadera
  4. Självklart är jag med även denna gång!
    Nån gång ska man väl ha tur. ;)
    Tar 3 lotter, tack.
    Mari

    SvaraRadera
  5. Naturligtvis vill jag vara med även denna gång!
    Länkar, och du är redan med i min blogglista = 3 lotter, tack.

    SvaraRadera
  6. Jag älskar dina blomstöd! Jag vill vara med!
    Jag följer dig via Google, du finns med i min blogglista på min blogg, jag följer dig på facebook och har Twittrat!

    Önskar dig en härlig dag!

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Klart jag vill vara med! Tre lotter tack! :)
    Jag såg ditt hjärta i lantliv och vet du... jag hade journalister hemma hos mig i förra veckan och det verkar som om ditt hjärta kommer med i artikeln. I så fall blir det i en leva&bo-bilaga för expressen.
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  8. Hej, Jag tar med mig 3 lotter tack!!

    NU är det väl min tur att vinna;)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Hejsan. Vill väldigt gärna vara med. Jag har länkat = 2 lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej! Självklart vill jag pröva lyckan att få ännu ett av dina fina blomstöd i min rabatt! Tre lotter, tack! Är följare och länkar såklart!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  11. Å så klart att jag vill!
    Jag gör allt för att få chansen att bli den lyckliga ägaren till ditt rostiga ♥!
    Har länkat med bild och din text å följare är jag sen tidigare!
    Bara att hålla hårt i tummarna i en månad nu då!!!
    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  12. Nu har jag blivit följare av din blogg och vill förstås vara med i utlottningen av det vackra blomstödet.Har även lagt till dig i min blogglista. Vilket vackert blomstöd och vilken härlig patina av rost.

    SvaraRadera
  13. Hejsvejs!
    Klart jag vill vara med. Finns som följare och din sida finns i min blogglista.
    Hoppas på TUR...!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  14. Nu provar jag lyckan att vinna din finfina vinst för tredje gången!
    Ja, det blir tre lotter för mig.
    Håller tummarna!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Självklart vill jag vara med på utlottningen, och självklart har jag med dig i min blogglista.
    Så tre gånger tur för mig.
    Kram Iréne

    SvaraRadera
  16. Bilden upplagd. Länkad och klar. Du är med i min blogglista :-)

    SvaraRadera
  17. De er så fine, dine haveting.
    Jeg tager 3 lotter og håber at vinde.

    SvaraRadera
  18. Underbara blomstöd,blir gärna ägare till ett sådant. Tar 3 lotter, då jag både länkar och är följare.
    Kram från Agneta

    SvaraRadera
  19. Åhh jag bara älskar dina blomstöd :D Har länkat, och följer gör jag sedan länge. Tar således tre lotter för att öka på möjligheterna för en riktigt efterlängtad vinst.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  20. Men som du redan vet så får jag aldrig nog av dina blomstöd! Tar tre lotter:)

    Må gott.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  21. Hjärtat som jag köpte till min syster i bröllopspresent passade så bra i hennes trädgård och jag skulle gärna vilja ha ett själv :-)

    Kram

    SvaraRadera
  22. Vill väldigt gärna vinna det snyggrosstödet! Följer och länkar till din blogg.
    Katarina

    SvaraRadera
  23. Åh, vilket fint blomstöd,. Jag vill vara med i din utlottning. Jag tar tre lotter.
    Kram!

    SvaraRadera
  24. Vackra blomstöd kan man aldrig få för många av! Så det är klart att man vill ha 3 lotter!!

    SvaraRadera
  25. Hej Anna!

    Denna gång är den säkert min!! Vill ha!!!
    Jag kniper tre lotter och länkar hos mig!
    kramkram H.

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Jag är gärna med i din fina utlottning. Mvh Aydan

    SvaraRadera
  27. Underbart hjärta, fantastisk trädgårdskonst.
    Jag vill gärna vinna hälsar Carina från Åland

    SvaraRadera
  28. Det vackra stödet skulle passa förträffligt hos mig så jag länkar, följer dig gör jag redan, och nu hoppas jag på tur med mina tre lotter.
    Ha det så bra :)

    SvaraRadera
  29. Jag är väldigt gärna med på utlottningen och kommer att länka och är redan följare, så då får jag 3 lotter, då, tror jag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  30. Tänk ännu en schans att vinna ett av dina underbara blomstöd bara längtar att få vinna.
    Meta

    SvaraRadera
  31. Oj glömde visst att skriva att jag är följare och får väl 3 lotter då Meta

    SvaraRadera
  32. Hej Anna!
    Wow ! Vackert! vill ha!!!!!
    3 lotter- Kommenterat och länkat, Check.
    Skriv en kommentar till detta inlägg, Check.
    Bli följare,Check.
    Å du är på min blogglista åxå...
    Så nu är det bara å sätta sig ner å hålla tummarna.
    Måså gott/Tina

    SvaraRadera
  33. Vilket härligt blomstöd! Klart att jag vill vara med! Jag länkar från min blogg och lägger mig som följare av din!
    Ha det gott!
    Christina

    SvaraRadera
  34. Hej hej.. jag är gärna med i utlottningen av det fina växtstödet.. och följer dig gärna oxå för du har mycket fint här. Har lagt in en bild på min blogg och länkat därtill.. Ha en bra söndag och hoppas det inte regnar lika mycket på dig som på mig.. Moa

    SvaraRadera
  35. Hej!

    Har tittat på Dina superhärliga växtstöd som är helt i Min smak.
    Och inte visst Jag att du höll till i Fagersta.Det var en överraskning. Har gått på Brinell och har bara några mil till Fagersta.

    Klart vill Jag vara med och tävla.
    Har länkat i högerspalten på Min blogg.
    Tar Tre Lotter och Hoppas på tur!

    Kramar!

    SvaraRadera
  36. Jag är med!! Följer din blogg via Bloglovin´nu =)

    http://ejmis.blogg.se/2011/june/tavling-6.html#comment

    SvaraRadera
  37. JAG VILL; JAG VILL, JAG VILL VARA MED! Dina blomstöd (och övriga saker) är bara helt underbara! Jag följer dig!

    Mvh Frida

    SvaraRadera
  38. Hejsan!

    Jag är jättegärna med i utlottningen av ett vackert blomstöd. Det skulle komma till pass för min fina doftschersminbuske behöver stöd just nu. Det skulle bli riktigt vackert också.

    Jag har länkat i ett blogginlägg på min blogg!
    http://maypel.wordpress.com/2011/06/22/tavlingar

    Och visst vill jag följa denna sida så jag tar gärna TRE lotter :)

    Ha en fin dag!
    // Maya (maypel.wordpress.com)

    SvaraRadera
  39. Hejsan,

    Jag ÄLSKAR hjärtat och vill gärna vara med i utlottningen =) Är redan följare så kommenterar och länkar = 3 lotter =D

    Nu håller jag ALLA tummar och tår!
    Önskar dig en underbar midsommarhelg
    KRAM Tessan

    SvaraRadera
  40. Hejsan
    Har tittat förut på dina fina saker och vill självklart vara med i utlottningen av detta vackra blomsterstöd:-)
    Jag har ingen egen blogg, så jag hoppas att min lott ge mig tur:-)
    Vänliga hälsningar
    Yvonne
    e-post: holmgren9@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Vilket fint blomstöd, nu gäller det att hålla tummarna för vinst:)
    Mvh Malena

    SvaraRadera
  42. Hejsan!

    Självklart vill jag vara med på utlottningen av detta fina blomsterstöd! Har lagt till mig som följare och länkar även från min blogg.

    MVH
    Jessica

    SvaraRadera
  43. Hej! Snubblade över din blogg...:)
    Underbara saker du gör! Älskar hjärtan..hela mitt hem pryds av det!
    Vill gärna vara med i utlottningen, och hoppas på tur...lägger till dej..så att jag följer dej!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  44. Åh, så fint! Klart jag vill vara med:-) Lägger upp länk till tävling och lägger upp dig i min blogglista direkt! 3 lotter alltså.

    SvaraRadera
  45. Vilket jättefint blomstöd
    Gillar allt som är rostigt
    Är nu en följare av din blogg och länkar hos mig till tävlingen
    3 lotter till mig
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  46. Hej Anna!
    Detta blomstöd är en av mina favoriter - jättefint! Hoppas jag vinner...

    3 lotter- Kommenterat, länkat, är följare och du finns på min blogglista också...

    Vänligen Anna-Lena
    http://annalenasays.blogg.se/

    SvaraRadera
  47. Klart jag skulle bli glad om jag vann:) Den här chansen vill jag inte missa!
    Tre lotter. Nu håller jag tummarna!!

    SvaraRadera
  48. Hej kära du!
    Jag är gärna med på denna tävling och snor åt mig 3 lotter.
    Kika gärna in hos mig, där har jag med utlottning.
    Kram Fredde

    SvaraRadera
  49. hejsan!
    skulle passa förträffligt här hemma i min lill trädgård - helt underbara
    bildlänk hos mig
    följare sen tidigare
    kram
    från Annelie

    SvaraRadera
  50. Rostiga saker det är livet det, och mitt liv behöver ett blomstöd;) Jag provar med tre då/ Kram Johanna

    SvaraRadera
  51. Halloj..:))
    Oj, vicket fint blomstöd...DE skulle passa finfint hemma hos mej...;)
    Länkar o kniper 2 lotter....:))
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  52. Hej Anna!
    Vilken underbar blogg att komma in på! :-) Har inte varit här förut men läste om din tävling på Facebook, så jag tänkte kika in och vara med :-).

    Vilka underbart vackra saker du tillverkar! Jag gillar verkligen allt sådant som kan förgylla min lilla trädgårdstäppa.Har precis planterat nya klätterrosor, men de är inte så långa rankor på dem ännu, så detta söta stöd skulle vara jättevackert där.

    Jag skall få be och dra 3 lotter. Följer jättegärna denna bloggen och länkar till dig på min egen bloggsida i högerspalten.
    Ja nu gäller det väl bara att hoppas på turen då...:-)

    Ha en riktigt trevlig helg!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  53. Hej! Självklart vill jag vara med i din utlottning! Superfint hjärta! Jag tar tre lotter och hoppas på tur!
    Ha en skön kväll!
    Cecilia

    www.ceciliaskreativasida.blogspot.com

    SvaraRadera
  54. Självklart vill jag vara med. Superfint blomstöd som samtidigt som det gör nytta är en vacker detalj i trädgården

    Har länkat till höger på min blogg

    Följer dig via bloglovin:)

    SvaraRadera
  55. Wow, jösses vilket vackert blomstöd! Det skulle jag jättegärna vilja vinna! Jag är med i lottdragningen. Hoppas du har en härlig sommar! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  56. Rostiga ting och jag är med och tävlar ;)// jeannette.rojnert.se

    SvaraRadera
  57. Oj, vad vackert det vill jag gärna vara med i utlottningen om ... bara älskar allt som rostar och det ser supersnyggt ut... VILL BARA HA

    SvaraRadera
  58. bara måste få vara med i utlottningen av detta vackra blomsterstöd ...Super snyggt

    SvaraRadera
  59. Klart man vill vara med och tävla om det här. Tar tre lotter!
    Ha en bra dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  60. Finns det en lott kvar till mig? Min senaste lilla rosstickling skulle bli så fin bredvid ditt stöd så jag hoppas:)

    SvaraRadera
  61. Så snygg den hade blivit i vår trädgård.. Givetvis vill jag vara med och snor åt mig 3 lotter.. Kommenterar, länkar och följer..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  62. Kommentar, länk och följare! Japp, 3 lotter till mig och den skulle passa så bra i min trädgård :)

    SvaraRadera
  63. Kommentar och följare! Det fina rosstödet skulle passa förträffligt i min trädgård!

    SvaraRadera
  64. Älskar dina vackra kreationer!
    Jag kniper 3 st lotter.

    Kram Åse

    SvaraRadera
  65. Jag bara älskar rost i trädgården. Jag är mer än gärna med i utlottningen av den fina spiran. Kniper 2 lotter tack

    Kram Teres

    SvaraRadera
  66. hej... vilka vackra saker! Är gärna med och tävlar, har länkat och blivit följare, så tre lotter till mej! :-)

    SvaraRadera
  67. Hej!
    Länkar och följer din blogg med glädje!

    SvaraRadera
  68. Åh, vill så gärna vinna och kniper tre lotter!
    Hoppas på tur!

    kram Maria

    SvaraRadera
  69. Åh, jag skulle så gärna vilja ha ett av dina fina blomstöd i trädgården! Jag följer dig via min blogglista sedan länge, och har länkat med flera bilder... Så nu hoppas jag på 3 turlotter!! Skulle bli en perfekt gåva lagom till vår 30-åriga förlovningsdag! ;-)

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  70. Klart jag vill pröva min lycka hos dig! Har haft min blogg vilande ett tag men nu tar jag nya tag och börjar med att pröva lyckan hos dig med tre lotter.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  71. Jag vill gärna vara med, tar en lott!!

    SvaraRadera
  72. hej , här kommer en hälsning från grannkommunen. har gjort allt jag ska för att vara med på 3 lotter..nu håller jag bara tummarna kram

    SvaraRadera
  73. Ååå vad fin! Jag älskar både rosor, hjärtan och rost. Den skulle sitta fint bland mina rosor. Tar två lotter. Håller båda tummarna!

    SvaraRadera
  74. Detta vill jag ju inte missa, tar 3 lotter kommentar, länk och följare.
    Vilken underbar sak att ha till stöd för underbara rosor
    Ha det bra
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  75. Hej
    Vilka underbara blomstöd såklart vill jag försöka vinna. 3 lotter tack!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  76. <<<åh så vackert det är ... bara hoppas på tur nu då

    SvaraRadera
  77. OJOJOJ!!! Hur mycket vill inte jag också ha detta underbara rosstöd!? Hittade in här idag först, vilken trevlig blogg och vilken butik! Så många rosstöd, som alla skulle passa till mina 80-talet rossorter!Håller mina två tummar!
    Kommer att fortsätta titta in här!
    Lena i sydöstra Blekinge

    SvaraRadera
  78. Helt ny i bloggvärlden och med en blogg som är ett dygn gammal vill jag såklart vara med i min första tävling! Jag blev just medlem, och ska länka till detta inlägg. Då blir det tre lotter för mig också, whoohoo.

    Fantastiska växtstöd, tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  79. Hoppsan, det var i sista stund jag hittade hit!
    Jag nöjer mig med en lott, och så håller jag alla tummar och tår jag har. =)
    /Caroline

    SvaraRadera
  80. Jag vill tävla för min fina mamma som lägger ner så mkt tid och värme på sin trädgård.. och på familjen!!

    KRAM och all lycka med bloggen :)

    SvaraRadera