torsdag 2 juni 2011

Pressnytt från Rosverkstan och grattis till vinnaren!


Rostorn Prins i svart syns i Trädgård och blommor nr 3!

Blomstöd Hjärta syns i Hemmets veckotidning nr 23!

Jag har nu dragit vinnaren av blomstöd Virvla! 
Grattis till Margot med underbart inspirerande bloggen www.mammasblommor.blogspot.com 
I dag skriver hon om den vackra rosen Louise Bugnet som är en av mina favoriter!

Ni som varit med och tävlat vet väl om att om ni behåller Rosverkstans länk på er blogg så har ni 5% rabatt i min webbutik tom1 juli!


Kram till er alla! Anna

6 kommentarer:

  1. Oj vad jag blir avis men stort grattis till Margot som hade den stora turen..

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Grattis till Margot till det fina priset!

    Ha en fin helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ååååå, jag trodde knappt det var sant när jag såg att jag vunnit, helt fantastiskt!!! Så glad jag är att få det fina blomstödet, kommer att bli superfint i min rabatt!!!! Tusen tack!
    Mailar min adress!
    Ha en fin helg!
    Stor kram till dig!!!!!
    Margot

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till vinnaren av ditt fina blomstöd! Hade förstås hoppats att det skulle bli jag... ;-) Men eftersom jag gärna vill ha något av dina fina blomstöd behåller jag länken till butiken ett tag. Vi får se om det kanske kan bli ett inköp...

    Kul att du blir uppmärksammad i tidningarna!

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten Margot!
    Kul med utlottningar av vackra blomsterstöd, Tack för det!
    Önskar dig en skön långhelg!

    SvaraRadera
  6. Grattis till lyllosen Margot som vann! Tänk så fint stöd hon får i sin trädgård. Jag är fortfarande så lycklig över min vinst förra året:)

    Kramar Eva-Mari

    SvaraRadera