söndag 19 juni 2011

Magisk kvällssol i Rosverkstans trädgård!

Så vackert det var igår kväll!

                 
  Guldskimmer över blomstöd Rosett!

               Blomstöd Virvla trivs tillsammans med
en ljusgrå Prins!

Förra årets  projekt,
 muren runt verandan är nu klart.



Det blev fin Rosenskära trots att jag sådde redan i februari och de började blomma inne i april.



  Så roligt att så många  vill vara med i min utlottning av ett blomstöd Hjärta! 

 Era snälla kommentarer värmer mig ända in i hjärtat,
denna regniga söndagkväll! 

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, och jag ser att ni har sol. Finns det sol i vårt land? Jag håller på att regna bort, jag.
    Rosstöden är verkligen fina!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vilken kväll, och så underbara bilderna är!
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder. Rodenstödet och dina andra alster är så otroligt fina och prydsamma i trädgården.

    Ha det så bra.

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Vilka snygga grejer du gör!!! Missade tyvärr att du var i Sundsvall för några veckor sedan =/

    SvaraRadera