tisdag 7 juni 2011

Försommar i Rosverkstans trädgård!

Ni är så välkomna hem till oss om ni vill!
Varje fredag mellan 10-13 har vi öppet i trädgården i Fagersta ( Kapellvägen 2) om man vill titta på eller köpa växtstöd.
Det går bra att komma även andra tider om man ringer före!
Annas tel. 073-6415530


Blomstöd Rosett x 2

Iris i min  favoritfärg lila!

Nu har det varit mycket ett tag och det sätter sina spår. Att stå på mässa två helger i rad är tydligen inte bra för ryggen...Hade så ont  i helgen att jag inte kunde göra något annat än att ta det lugnt. Trädgårdsarbetet fick Lars stå för. Men en ond rygg var det värt! Så många trevliga trädgårdsmännsikor vi fick träffa på Dalarnas och Medelpads trädgårdsmässa.

Tack alla ni som kom till vår monter på trädgårdsmässan!
Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Fagersta, nästa gång jag är till Dalarna ringer jag....har en mans systerdotter i Borlänge så man kan ju göra att det blir på vägen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Gärna om jag har vägarna förbi:)

    SvaraRadera