onsdag 25 maj 2011

Vinn Blomstöd Virvla från Rosverkstan!

Tävlingen pågår fram till 1 juni!Ni som har en blogg kan delta på detta sätt och får 2 lotter om ni  lägger ut bilden här som länk till min webbutik www.rosverkstan.se 

Om ni dessutom blir följare eller lägger till min blogg i din blogglista så får ni 3 lotter, om ni inte har någon blogg så kan ni kommentera inlägget,  så får ni vara med ändå = 1 lott!

Dessutom har alla deltagare med 2 eller 3 lotter 5% rabatt på alla växtstöd i min webbutik tom 1 juli, men då måste ni göra ovanstående innan 1 juni!!!







Blomstöd Virvla på Dalarnas trädgårdsmässa 2011!


I helgen kommer jag att vara med på Medelpads trädgårdsmässa  lite norr om Sundsvall.  Kom gärna förbi vår monter ni som ska på mässan. Vi utlovar jättefina erbjudanden på våra växtstöd och lanserar ett helt nytt blomstöd.
Ha en skön dag! /Anna

9 kommentarer:

  1. Ännu ett fint blomstöd att vinna! KUL!
    jag har länkat med bild och jag är följare och har dig i min listasedan tidigare.
    Hoppas jag har gjort rätt då blir det väl 3 lotter.
    mvh mia

    SvaraRadera
  2. Jag är mer än gärna med och tävlar och jag har sedan ett par veckor din länk och bild på min blogg!
    Jajamensan!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med! Jag följer dig och din blogg finns med i min blogglista på bloggen.

    Ha en fantastisk dag!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att jag har turen med mig denna gång:o))

    Jag tar 3 lotter och håller tummarna allt vad jag kan.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag är också följare sedan tidigare och har dig i min blogglista. Nu ligger din bild med länk överst på vänster sida i min blogg.

    :-)
    Anna

    SvaraRadera
  6. ni har så underbara växtstöd så naturligtvis vill jag vara med och tävla! Jag är redan följare, men lägger även till din blogg i min blogg lista, och länkar med bilden till er butik (= 3 lotter).
    Ullis

    SvaraRadera
  7. Ja är gärna med och tävlar även denna gång.
    Nån gång ska man väl ha tur? :D
    Tar 3 lotter.
    Mari

    SvaraRadera
  8. Jag är så gärna med och tävlar! Jag skrev min kommentar i ditt ursprungliga tävlingsinlägg...

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Jag tar mer än gärna en lott:)Följer din blogg och älskar blomstöden <3
    Nu hoppas jag på tur;)
    Kram Monica

    SvaraRadera