måndag 9 maj 2011

Öppet i Rosverkstans trädgård...

..och nu är det snart sommar börjar det kännas i luften!

 Varje fredag framöver har jag öppet i trädgården mellan 10-13 för den som vill komma och inspireras av växtstöden. Givetvis går det bra att handla för den som vill!

Visst är det nästan allra skönast i trädgården tidigt på morgonen när solen skiner? Idag tog jag kaffekoppen och hunden med mig ut.

 Idag väntar en heldag på bygghandeln. Jag ska klippa armeringsstål till växtstöd som jag tar med mig till Dalarnas trädgårdsmässa 21-22 maj. Kanske nån har vägarna förbi Rättvik då?

Ha en skön dag!
Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Skulle behöve ett stör för Clematis, inte att luta mot väggen utan fristående att sticka ner ganska djupt i jorden....och rätt högt. Ska kolla din butik o se om jag hittar nåt.
    Kram Barbro

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder - speciellt den med daggkåpan ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Är du intresserad av att byta fröer? Läs mer här: http://antiann.blogspot.com/2011/05/frobytare.html

    Obs! Sista anmälan idag. :) Vore superskoj om du ville vara med!
    MVH
    Annelie

    SvaraRadera