söndag 1 maj 2011

Nu har ni chans att vinna blomstöd Virvla!

Ni som har en blogg kan delta på detta sätt och får 2 lotter om ni  lägger ut bilden här som länk till min webbutik www.rosverkstan.se 

Om ni dessutom blir följare eller lägger till min blogg i din blogglista så får ni 3 lotter, om ni inte har någon blogg så kan ni kommentera inlägget,  så får ni vara med ändå = 1 lott!

Dessutom har alla deltagare med 2 eller 3 lotter 5% rabatt på alla växtstöd i min webbutik tom
1 juli, men då måste ni göra ovanstående innan 1 juni!!!




Blomstöd Virvla i Vårsolen tillsammans med Hjärta och Rosett!

Hoppas ni förstod och tack för alla uppmuntrande kommentarer!
Kram Anna

27 kommentarer:

  1. Jag hoppas att jag förstod och har lagt en länk i min högersida!
    Ja bloggens högersida alltså ;)
    Är följare sedan innan så går all in!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Då tar jag med mej 3 lotter, fast det känns som jag redan gjort det förut!
    Men jag vill gärna vinna...
    Måste kolla in din sida och se vad du har.och vad det kostar;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh, igen! Måtte det bli min tur att vinna denna gången. Jag har länkat och följer gör jag sen tidigare, dvs tre lotter.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  4. Heisann-da er du lagt inn med lenke på bloggen min:) jeg håper også å vinne selvfølgelig! Følger har jeg vært lenge,det gir vel ekstra lodd..hehe
    Hilsen Tone

    SvaraRadera
  5. Yes! Jag vill också så gärna ha tre lotter. Följer dig sedan tidigare och länkar naturligtvis till dig!
    Dina blomstöd är så fina, vill helt enkelt vinna! Kram Marianne

    SvaraRadera
  6. Åhh, som jag håller tummarna för att jag vinner den här gången!
    Hoppfulla hälsningar Ann-Charlott

    SvaraRadera
  7. Jag är med! Tar tre lotter till din fina utlottning!

    Ha en fin vecka, kram Marie

    SvaraRadera
  8. Önskar jag har turen med mig denna gång!
    Det blir 3 lotter för mig, då jag har dig på min blogglista sedan ett tag:)

    Ha en fin vecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Hej så fina dina växtstöd är. tre lotter tack kramiz Jessica

    SvaraRadera
  10. Hej, jag deltar gärna 2 lotter och länkar.

    Hälsningar

    SvaraRadera
  11. Så fint! Jag bara ääälskar dina växtstöd och hoppas på turen denna gång. Tre lotter till mig tack.
    Barbro

    SvaraRadera
  12. Hej, dina växtstöd är såååå fina, hoppas jag har turen på min sida den här gången:) Jag deltar med 3 lotter, länkat och är följare sedan länge och din blogg ligger på min blogglista!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med även denna gång.. nån gång ska man väl ha tur.. ;D
    Tar 3 lotter tack.

    Mari

    SvaraRadera
  14. Denna gången har jag nog tur och vinner ett blomstöd. Jag har länkat och tar därmed 3 lotter tack.

    SvaraRadera
  15. Klart jag vill vara med att prova chansen igen. Någon gång måste det väl bli min tur;)
    Tre lotter till mig.

    SvaraRadera
  16. Vilka fina växtstöd och jag håller tummarna för att jag vinner . Om jag vinner skall jag ge min far detta vackra växtstöd eftersom han är det underbaraste som finns och jag vill göra honom glad. Han har på 1 vecka mist sin bror och fått beskedet att hans mor ligger för döden. Så om jag vinner skall jag muntra upp honom med detta underbara växtstöd. Min far älskar sin trädgård och allt som hör till. Jag tar 3 lotter och hoppas på turen.
    Kram Maria
    http://hjartero.blogspot.com/

    SvaraRadera
  17. Utlottning på Marias Hörna - Njut av Livet :) Välkomna in och jag önskar dig också en trevlig helg ! Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Jag vill gärna vara med. Jag har lagt till dig i min blogglista på min blogg och följer dig gör jag sedan tidigare.
    Åh, jag hoppas att jag vinner.

    Önskar dig en underbar helg!

    SvaraRadera
  19. Oh vilka fina saker du gör! Jag hoppas att jag blir den lyckliga vinnaren, hade gärna pyntat min trädgård med detta fina växtstöd. Jag har tyvärr ingen blogg men hoppas på tur ändå!

    Hälsningar,
    Disa

    SvaraRadera
  20. Åh vad mycket fint!!! Jag har länkat och vill så klart vinna, VIRVLA skulle bli så fin i min norrländska trädgård.

    Det blir 2 lotter till mig, TACK! Nu håller jag tummarna...

    SvaraRadera
  21. En ny chans - härligt! Dina växtstöd är så fina och jag hoppas på vinst den här gången ;o)

    Är självklart följare och har nu också länkat. Så tre lotter = tre chanser.

    Ha en riktigt skön dag!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Vill gärna ha chansen att vinna detta fina pris. Jag har redan en länk till dina fina sida på min blogg. Nu har också blivit följare och därför får jag tre lotter om jag förstod dig rätt. Kram Camilla

    SvaraRadera
  23. Jeg vil rigtig gerne vinde noget af dit arbejde, det er bare så smukke ting du laver.
    Jeg tager 3 lodder :-)
    Og skulle du synes at det er for meget at sende til Danmark så har jeg også en svensk adresse der kan bruges når jeg nu er så heldig at vinde !
    kram

    SvaraRadera
  24. HEj!
    Jösses vad jag inte har bloggat på länge - nu fixar jag också länken. (Kan ha att göra med köksmålning, trädgårdsprojekt, artikelskrivning och livet i största allmänhet....)

    KRAM!

    SvaraRadera
  25. Provar lyckan igen i din fina utlottning
    Hoppas på turen:))
    3 lotter tack!

    Ha det fint i vårsolen
    Kram Tina

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Jag deltar med 3 lotter, länkat och är följare sedan länge och din blogg ligger på min blogglista!

    Hoppas på tur!
    http://annalenasays.blogg.se/

    SvaraRadera
  27. Jag vill så gärna ha ett av dina blomstöd! De är så vackra! Jag har önskat mig ett av dina blomstöd till födelsedagspresent, men icke... Jag har tävlat tidigare, men icke... Men nu är det kanske dags för vinst...? ;-) Jag hoppas på en turlott! Jag länkar förstås, och du finns redan i min blogglista, så det blir 3 lotter.

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera