lördag 23 april 2011

VINNARE AV ETT BLOMSTÖD ROSETT...

....blev Madame C och innehavaren av bloggen Cesars trädgård! 


En stor grattiskram till dig och tack alla ni som var med och tävlade om ett blomstöd Rosett!


Jag tänkte att några av er trädgårdsbloggare kanske ville hjälpa mig att marknadsföra mina växtstöd i sommar!
Länka i så fall med bilden nedan till min hemsida www.rosverkstan.se ! Skriv en kommentar i inlägget så jag vet att ni är med.


Som tack för hjälpen så får ni 5% rabatt på beställning i min webbutik. Ni beställer genom att skicka ett mail med er bloggadress. Gäller tom 1 juli 2011. Bland alla er som är med lottar jag även ut det nya  blomstödet Virvla !



Jag önskar er alla en Glad påsk och hoppas att ni vill vara med!
 Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Grattis till den lyckliga vinnaren och tack för en fin tävling! Jag är gärna med och länkar med bilden till din hemsida, dina växtstöd är kanonfina!
    Önskar dig en Glad Påsk!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Jajamen, här skall det länkas! Du har så fina grejer, som du redan vet att jag tycker!
    Och grattis till Cesars trädgård, lyckosten!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till Madame C!

    Jag länkar gärna till din butik, så mycket fint!

    Ha en härlig påsk!
    Marie

    SvaraRadera
  4. Grattis till den lyckliga vinnaren!
    Tack för en trevlig utlottning!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  5. Glad påsk och så klart jag är med och puffar för dina fina växtstöd! Länkar med bild. Det är bara att gratulera Ceasars trädgård till vinsten... oj vad nöjd hon ska bli!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis till vinnaren!
    Jag länkar gärna till din butik. :)

    Mari

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till den lyckliga vinnaren.
    Mamma C

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren!
    Fin tävling du ordnat:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren! Så fin vinst! Och tack för en trevlig tävling!

    Och jag länkar till din butik med alla fina växtstöden.

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Klart jag länkar hos mej!
    Är sugen på en röd prinsessa... eller ett rostigt litet torn...

    Kram Marie

    SvaraRadera
  11. Åh, ah, iiiiih, det är inte klokt!!! Milda moster! Tack, tack åh tack!!! Himmel vad glad jag blev:) Den fina vinsten ska förvaltas här hos mig må du tro. Undrar vilken ros som ska få den stora äran... Den ska fotograferas från alla håll och kanter och pryda bloggen, det lovar jag:) Klart jag länkar till dig också - vare sig jag blir färdig att beställa något mer eller inte;)
    Kram, kram och tack än en gång,
    Charlotta

    SvaraRadera