fredag 29 april 2011

Var har jag lagt min telefonladdare...

Jag har fixat både ute och inne för de senaste två dagarna har jag haft besök av journalister från två Västmanländska tidningar. Den första,  Västerås tidning ville göra ett "hemma hos reportage" så då ägnade jag hela dagen åt att städa. Eller rättare sakt...arrangera och lägga undan. Dammsugningen utförde jag en halvtimme innan de kom och tvätten kastade jag in i garderoben. Duscha hann jag inte...


- Vad bra att det är städat inför helgen sa maken.
 -Ja, men kolla alla grejer som ligger under din säng sa jag...
Dottern letade febrilt efter den gamla snuttefilten och den hade jag lagt i hennes ryggsäck.
-Vad konstigt du har städat blev kommentaren.
I dag har min telefon varit urladdad för jag har glömt bort var jag la laddaren i städivern igår. Kanske i tvättkorgen?
Jag är helt utmattad så nu blir det skönt med helg!

Ha en skön helg! Ja, jag vet, jag är urdålig på att kommentera er just nu...men jag kommer igen. Tack för att ni läser min blogg!

Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Vad fint du har det! Föratår att de vill göra reportage hos dig!
    Barbro

    SvaraRadera
  2. Min pappa bor i Västerås, ska be honom spara tidningen när ditt reportage kommer in.

    Vila nu lite i helgen och låt mannen ta hand om dej och resten av städningen;)

    Kram marie

    SvaraRadera
  3. Det är lugnt, ibland är det bara så att tiden inte räcker till.
    men så fint du har det hemma hos dej...jättemysigt,
    Ha en bra helg
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. åh sådan städning är väldigt effektiv men ack vad man får leta efter saker sedan. Hoppas att laddaren kommer fram tillslut.

    Önskar dig en skön helg

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas det gick bra med reportagen. Ska bli kul att läsa om dig i Västerås Tidning.

    Önskar dig en underbar helg!

    SvaraRadera
  6. Vad spännande! Känner igen mig i städningen, ibland är det faktiskt bara det första intrycket som är viktigt och då gäller det att hiva iväg allt som är ivägen!
    Ullis

    SvaraRadera