tisdag 12 april 2011

Titta vad fint det blev hos Tyresö handelsträdgård !

I måndags morse packade jag bilen full med spaljéer och blomstöd och for iväg till Jenny som driver Tyresö handelsträdgård. Så roligt var det att få vara med och göra fint i trädgården! Allra finast tycker jag det blev  med spaljéerna i trådurnorna som jag klädde in i säckväv och planterade murgröna i.


Veckan innan hade jag skickat dit alla våra rostorn i trä, järn och armeringsstål. Många timmars packande har det blivit den sista tiden.


Ikväll efter fritids packade jag igen...till Wij trädgårdar och Hallandsåsens växtbutik. Jag höll på tills solen försvann och det blev mörkt. Imorgon kommer stora lastbilen och hämtar kartongerna.


Åk till Tyresö handelsträdgård och inspireras ni som bor i närheten! Det blev sååååå fint när vi ställt allt iordning och snart får de stora rostornen sällskap av gammeldags perenner och rosor.
Kram till er alla! Så roligt med alla nya följare och tack för era fina kommentarer!
Anna

15 kommentarer:

  1. Jätte snyggt! Och tornen och spaljeerna är så fina!!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag blir så imponerad av dina skapelser:)
    De är så underbara gillar dem alla.
    Spaljén som en stege kan jag se klängerväxter slingra sig uppför!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Det blev superfint!
    Dina rostiga skapelser är otroligt vackra.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Attans så snyggt! Riktiga mästerverk.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Så kul att du får sätta din prägel på dessa fina trädgårdar! Oj, så fint det blev!!! Grattis!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Helt underbart ljuvligt... Verkligen vackert.

    Önskar dig en skön onsdag

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du får riktig snurr på affärerna! Lycka till!
    Barbro

    SvaraRadera
  8. Du är så duktig! Blev superfint!! Lycka till!! Kram Marianne

    SvaraRadera
  9. Men du...vilka underbara bilder. Snyggt blev det helt klart:) Kramar från Maria

    SvaraRadera
  10. Hej Vännen!
    Jag vill ha alltihop! Sååå snyggt. Vad duktig du är!!!:)

    Du har något att hämta hos mig om du vill ....
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  11. Blev helt sanslöst vackert.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  12. Så fint det blev!
    Kanske tar jag en tur dit och ser det live. :)
    Mari

    SvaraRadera
  13. Jag bara dööör, gah... så himla fint!!! Oj oj... Här hämtas inspiration till sommarsäsongen!!!!!

    kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  14. Så himla fint det blev, vad duktig du är.... :)
    kram och ha en bra dag....
    Kram Malin

    SvaraRadera