måndag 25 april 2011

Nu öppnar jag i Rosverkstan!



Tänkte berätta att jag öppnar i min trädgård i Fagersta, fredag den 6 maj kl 10-13.  Alla fredagar framöver kommer det vara möjligt att komma hem till oss och titta på växtstöden i trädgården. Det går även att handla för den som vill! Hör av er innan om ni är intresserade av något speciellt så att det finns i lager. Det går bra att komma andra dagar också men då måste man ringa innan och bestämma en tid 073-6415530, Kapellvägen 2 är vår adress.

 400 meter från oss finns också en visningsträdgård med kafé och trädgårdsbutik.  www.lovparken.se, så i Fagersta finns mycket för den trädgårdsintresserade!


Välkomna till mig!
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Åh vad kul!

    Var bor du då? Nära Norrköping?

    Ha en bra vecka, Marie

    SvaraRadera
  2. Åh lycka till med öppningen har vi vägarna förbi Fagersta så kommer vi självklart på besök:)

    Önskar dig en underbar tisdag

    SvaraRadera
  3. Wow, vore skoj att komma och se dem IRL! Långt att åka men om man har en resa som passerar ska jag lägga det på minnet!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  4. Låter kul! Det får nog bli en sväng till Fagersta med några trädgårds intresserade vänner:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Hej hej
    Ny blogg startad....inte vad jag önskade men så är det. Titta gärna in igen och hjälp mig bygga nytt. Lägg dig som följare igen så jag har koll på dig :)Ny adress är: http://mariashrna-njutavlivet.blogspot.com/
    Kramar från Maria

    SvaraRadera