tisdag 15 mars 2011

Vinnare av ett blomstöd Hjärta...

... blev Aka och ägaren av den fina bloggen :
A House With A Wiew 
Många grattiskramar till dig!!!

Blomstöd Hjärta och rostorn Törnrosa 2010

För att alla stackare som inte vann ska känna sig något gladare ger jag er som var med i utlottningen 10% rabatt på mina växtstöd i Rosverkstans webbutik tom 15 april! Ni handlar genom att maila mig på anna@rosverkstan.se 


Det var många som ville vara med och tävla! 265 lotter hamnade i min gamla plåtburk. Lars min man fick äran att dra en lott under övervakande av min allra trognaste fyrfota följeslagare! 

          
Till alla ni som var med i utlottningen vill jag slutligen ge en stor kram och passar på att tacka er för ert deltagande och era fina kommentarer!

Kram Anna



15 kommentarer:

  1. Oj, så många deltagare och vilken välgjord dragning med både plåtburk, make och övervakande hund!!!
    GRATTIS till vinnaren!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinnaren och stort tack för en roligt utlottning.

    Önskar dig en skön dag

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga vinnaren.Stort tack för en rolig tävling.Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren och tack för utlottningen! Priset var enortm fint.

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren, och ett jättestort tack för en superhäftig tävling. Tror vinnaren dansar på moln idag.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till Aka som vann! Jag hoppas på bättre tur nästa gång... Eller också får jag handla mig ett blomstöd!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  7. Vad kul att det var så många som var intresserade av blomstödet. :)
    Måste kännas extra bra för dig eftersom du själv gjort den.
    Vinnaren är nog superglad idag . Dom är så fina!
    Det var snällt att ge oss andra lite rabatt. :)

    Mari

    SvaraRadera
  8. Grattis till Aka som vann! Jag är övertygad om att hon är lika överlycklig som jag när jag vann hos dig förra utlottningen!

    Ha det bra.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  9. Grattis till den glada vinnaren och tack för en fin tävling.
    Måste bara berätta för dig att bland det första jag såg när jag kom in på rum och trädgårdsmässan var ditt fina blomstöd.
    Kramar:O)

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnaren!
    Kul med utlottningar :=)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  11. Grattis till aka..det är hon värd:))))
    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Åhhhhhhhhh, var det jag som vann!!!! Helt otroligt! Jag ÄLSKAR växtstöd och detta är så jättefint!! När jag klickade in och såg att jag vunnit spred sig en värme från lilltån upp till hjässan, blev så himla glad :)) Vilken uuunderbar man du har som drog just min lott!! Hälsa och tacka honom för det :)) Nu längtar jag efter våren ännu mera så jag får göra fint med mitt växtstöd i rabatten :))

    Stoooort tack än en gång!! You Made My Day!!

    Skickar min adress via din mail!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  13. Trist...är det inte den 15 mars idag? Står att tävlingen skulle hålla på till och med den 15:e mars, men det var tydligen tom 13 mars eftersom vinnaren drogs den 14:e...

    Hade gärna varit med och tävlat och skulle precis länka i min blogg, men såg att det var för sent :(

    /annica
    annica@branting.org

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnaren
    & tack för en fin tävling
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera