onsdag 2 mars 2011

Vinn Blomstöd Hjärta i Trädgård och blommor nr 1!

 I nya numret av Trädgård och Blommor har ni chansen att vinna ett Blomstöd Hjärta! Tidningen lottar ut tre stycken. Har läst tidningen som tyvärr orsakade akut kronisk vårlängtan...så se upp! Så fina bilder och inspirerande reportage.


Jag tänkte ta familjen och min kroniskt akuta vårlängtan med mig på en liten semestertripp till Västerdalarna. Hoppas på soliga dagar med pimelfiske och skidåkning så kanske jag blir botad....





 När jag kommer hem igen önskar jag att snön är borta och jag kan plantera ut penséer.... men det dröjer nog en månad till.
Jag är så glad att så många vill vara med i min utlottning av blomstöd Hjärta, och som sagt nu har ni även chansen i Trädgård och blommor nr 1!

Ha det bra ni alla och tack för alla fina kommentarer!
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Ja det ska bli så härligt när man kan börja plantera vårkrukorna:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, visst längtar man nu! Mars retar ju vårlängtan riktigt mycket, med allt ljus och längre dagar!
    Vilka härliga bilder du visar!
    Så skönt det låter med en liten semestertripp!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej...ja nu känns det som om våren iallafall e på "G",
    Konstaterade just i morse när jag vaknade att det faktiskt var LJUST!! Redan kl 7...,så jätte underbart :)..
    Nu får vi våndas någon månad till...seeeeeeeen...NJUTA!
    Skönt med en liten semester för dig å familjen..
    Ha det gott!!

    Kram ANNA

    SvaraRadera
  4. Den tidningen har jag beställt, så bra att du ger den fina recensioner.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med en liten semester tur.
    Det har nog inte riktigt blivit vår tills du kommer hem, men den är nog en bra bit på väg.
    Ja man fick akut vårlängtan av att läsa den tidningen.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera