måndag 7 mars 2011

Vädd i tre sorter och många nya följare!

I kväll visar jag er bilder på vädd från min trädgård. Jag har snöat in på vädd och nu vill jag ha många, många.... 
Praktvädd, Grekvädd och Höstvädd heter mina nya förälskelser

Praktvädd 2010


Grekvädd 2010 


Höstvädd 2010 


Många nya följare har det blivit i och med utlottningen av blomstödet! Jag vill hälsa er alla hjärtligt välkomna hit till Min trädgård och Rosverkstan. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte hunnit vara in och kika på era bloggar men tids nog så tittar jag in.

Hoppas ni alla får en bra vecka med mycket vårsol!
Kram Anna


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag håller med dig! Jag har vit och blå höstvädd och de är underbara:)
    Din praktvädd var inte dum den heller...
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Väddar är riktiga små raringar:) Fin blogg du har!

    Go´kväll,
    Rebecca

    SvaraRadera