tisdag 22 mars 2011

Min blomsterlönn kan nå oanade höjder...

 ...hoppas och tror jag efter att ha sett en likadan fast mycket, mycket högre i en inredningstidning.

 Den var så hög så den växte nästan upp i taket från fönsterbrädan. Det är min plan, att den ska växa sig så stor att fönstret liksom täcks av gröna blad och rosa blommor.

                    

På Söndag far jag till Nordiska trädgårdar, den här gången tillsammans med lilltjejen och mamma som besökare och inte som utställare. Vi besöker så klart Ambiance monter och kollar in Rosverkstans blomstöd!  En hotellnatt unnar vi lantisar oss i huvudstaden.  Har fått min första beställning på ett blomstöd Barock så idag ska jag vara i verkstan innan jag åker till jobbet på fritids och tar hand om alla busungar. Idag ska dom få vara ute i solen!

Kram Anna

PS. Ni är väl med i utlottningen av ett blomstöd Rosett? DS

6 kommentarer:

  1. Kul att du får beställningar på det fina du gör.
    Så snygg din blomsterlönn är.
    Ha det gott:O)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Underbart kort på bladet! Soliga vårhälsningar

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig växt! Det kommer bli superfint! Jag och Malin ska till Nordiska trädgårdar på lördagen. Verkar som om vi springer om varandra då.... Synd! Gutt med beställnig! (Skulle vilja göra måååånga själv.....)

    Kram!
    Stina

    SvaraRadera
  4. Himmel så vacker den var! Sådana blad skulle gärna få täcka in mitt fönster. Hade missat din utlottning men nu är jag med.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad kul att jag hittade till din sida och dessa vackra växtstöd!!! Jag ska genast kika på dem idag när jag går på mässan. Vårhälsningar från Caroline

    SvaraRadera
  6. Trevlig stockholmshelg!
    Snart grattar jag med rosettstöd nummer två:) Det första mottogs med ett glädjetjut!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera