måndag 7 mars 2011

Blomstöd Virvla snart redo för dagens ljus....

....men än står stödet på mitt kontor som prydnad tillsammans med lagerträdet! Jag har funderat länge, länge på ett enklare växtstöd som skulle vara fint att ha tillsammans med Rosett och Hjärta i min rabatt. Det kommer att bli en trio av blomstöd med andra ord!




Blomstöd Virvla även kallad virvelvinden av dottern, är 160 cm hög och bredden på själva "virveln", är ca 10 cm.

Blomstöd Virvla kommer att finnas till försäljning i webbutiken längre fram i vår, men om någon är intresserad innan dess så går det bra att maila eller ringa mig. anna@rosverkstan.se,
073-6415530.

Önskar er alla en bra tisdag!
Anna

13 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vilket fiiint! Såklart ska det vara en trio!! Nu måste jag nog börja lägga upp en budget för alla inköp till våren/sommaren... ;)
    Så du har varit i västerdalarna.. Det är mina hemtrakter. Är född och uppvuxen i Vansbro. Nu fick jag riktig hemlängtan... :)
    Hoppas att du tar en sväng till R&T annars ses vi på Nordiska. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Kanon fint! Så du har blivit insnöad på vädd:) Inte konstigt tycker jag. Fina är dom. Fick mina första förra sommaren...Grekisk vädd.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt! Den där trion ska vi naturligtvis ha i trädgåren! (Pelle Richard och Jörgen i all ära, men man blir ju sugen på lite nytt!:)) Ditt kontor verkar mycket snyggare än mitt!:)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Riktigt fint, fast det är ju alla dina blomstöd!
    Kram
    Barbro

    SvaraRadera
  5. Aaaaaaaaaaaaa jag bara älskar dom allihopa...
    Så enkelt och såååå vackert!!!
    Nu behöver vi snart inga blommor i vår trädgård;)..Det räcker med dina VACKRA blomsterstöd ;))

    Ha en fortsatt skön tisdag..

    ANNA

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilket blickfång och så himla dekorativt. Jag bara älskar det rostiga.
    Tänk om jag hade något sådant i trädgården till sommarens visningar.


    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  7. Ååh så fin! Påminner mig om en snäcka ....
    Jag skulle inte ha något emot att ha den stående i min rabatt:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  8. Hej igen!
    Kan du inte dela med dig av dina odlartips för lavendeln!
    Jag köpte för flera år sen 5 plantor som aldrig har tagit sig. Tänkte slänga dem förra året men hann aldrig med innan vintern kom.
    Lavendeln som övervintrat i förrådet köpte jag enbart för sommarplanteringen i krukan.
    Hur ska jag göra för att lyckas plantera ut den i rabatten??
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  9. Läcker!! Ska tipsa maken inför min födelsedag.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ooh så fiin! Och tänk vad glad jag blev när jag såg den fina tapeten :) Har samma underbara i matrummet - men blir rakt glad av att se den hos andra.

    PS. Längtar till dragningen den 15e.
    Kramkram/Sara

    SvaraRadera
  11. Vilket härlig rosstöd! Längtar till våren och skall investera i nya rosor. Så de skulle passa hos mig. Jag har länkat på min blogg.

    Fin blogg du har, med inspirerande bilder.
    /Anita

    SvaraRadera
  12. Urläckert!
    Vad duktig du är.
    (Tapeten var oxå fin)
    Kram Tina

    SvaraRadera