söndag 20 februari 2011

Tack ni alla läsare!


Jag är så glad att så många vill vara med i utlottningen av mitt blomstöd Hjärta!!!

Här är blomstöd Rosett och en skymt av det nya blomstödet som snart finns i min webbutik!


Jag är alldeles mållös och fylld av ny energi av alla positiva kommentarer på bloggen och via mail!!!


Än går det bra att vara med i utlottningen av ett blomstöd Hjärta 160 cm i rostig plåt, som pågår fram till 15 mars. Se inlägg om tävlingen nedan!



Massor av kramar till er alla och lycka till!
/ Anna

6 kommentarer:

  1. Så kul att så många har nappat på utlottningen, konstigt vore det väl annars - så fina saker som du lottar ut!
    Jag är ju en f.d. lycklig vinnare och ser fram emot en ny säsong med mitt fina rosstöd!
    Ha en skön söndagskväll!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Fattas bara annat! ;)
    Ja, det vore toppenkul att ses! Svärmor bad mig fråga om du fick tillbaka de två stöd som kom bort på posten?! Hon hälsade och tackade också för att du fick fram nya så snabbt. Har glömt att säga det. :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att så många vill vara med på din utlottning! Med en så underbar vinst:)
    Ha det gott!
    Stor Kram Annelie ♥

    PS hur lång tid tar det att göra ett hjärtstöd?

    SvaraRadera
  4. Klart du ska åka dit! ;) Ska skriva upp den montern som en "måste-se-monter"...
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kommer du till Jägersro i Malmö första helgen i mars?

    SvaraRadera
  6. Kram på dig själv! Ser jag fel eller är nya stödet mindre i dimensionerna än hjärtat och "orginalrosetten"? I år är Rosverkstans år - det känner jag på mig!

    Kram!
    Stina

    SvaraRadera