lördag 26 februari 2011

Ett rostigt rostorn!


Tack  för alla snälla kommentarer jag får av er! Jag blir så glad! Ikväll  fortsätter jag min presentation av mina växtstöd och idag hamnar ett rostorn i rostigt armeringsstål med krona i rampljuset! Rostornet smälter fint in i grönskan där det står i vår rosrabatt . Det är något med rost och grönska. De två  framhäver varandra på ett så harmonisk och vackert sätt tycker jag!
      

 Rostorn i rost är 160 cm högt och som bredast längst ned 45 cm. Tre sektioner med tvärgående armeringsstål håller växten på plats.
                 

Tack Scilla med fina bloggen: Sommar året runt  för Awarden jag fick av dig! Jag lovar att föra den vidare snart...måste bara fundera lite.
Kram till er alla!
Anna



5 kommentarer:

  1. Aaaaaaaaaaaaahhhhh såååååååååå fina ..
    DU e sååå duktig....
    Precis som du säger så framhäver rosten och det gröna dom skarpa vackra skilnaderna i sig!
    Dom kompletterar varandra nått enormt...
    Ett sådant rosentorn ska jag verkligen fundera över ett tag....
    Vill så gärna få min trädgård vackrare än den är idag......
    Ha en fortsatt skön lördagskväll...
    MVH Anna

    SvaraRadera
  2. Vackert! Gillar även dina rostorn i engelskt rött. Båda passar så bra in i trädgården med allt grönt.

    SvaraRadera
  3. Hej Anna...
    förstår att du får många fina kommentarer...det är ju så fint det du gör...
    Visst var det en bra tidning....?
    Ha ett mysigt sportlov...kram´Malin

    SvaraRadera
  4. Hej bästa Anna! Grattis till awarden! Den är du sååå värd med din fina blogg! :) Jaa.. det är inte lätt att välja... :/ Rostornet är supersnyggt! Undrar var det får plats..? ;)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Det ser så mysigt ut i din trädgård bra jobbat på bara en sådan kort tid!!!

    SvaraRadera